خط لوله انتقال آب از آبگیر خیاوچایی به مشگین شهر بازسازی شد


خط لوله انتقال آب از آبگیر خیاوچایی به مشگین شهر بازسازی شد

اردبیل-ایرنا- رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: خط لوله انتقال آب از آبگیر خیاوچایی به تصفیه خانه شهر مشگین شهر، که در اثر سیلاب تخریب شده بود بازسازی شد.

عباس جنگی مرنی چهارشنبه در بازدید از این خط لوله افزود: با بارش‌های ۱۷ میلیمتری و رگباری شدید در حوضه آبریز رودخانه خیاوچایی و جاری شدن سیل در این حوضه خط لوله آبرسانی از آبگیر خیاوچایی به تصفیه خانه شهر مشگین‌شهر دچار رانش زمین و تخریب شد.

وی بیان کرد: گروههای اجرایی و عوامل فنی شرکت آب منطقه ای اردبیل با امکانات و ماشین آلات لازم در محل حادثه حضور یافته و با همکاری ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی، اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی مشکین شهر انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: پس از تثبیت جایگاه و بستر خط لوله آبرسانی مشگین شهر، جریان آب به تصفیه خانه شرب مشگین شهر مجددا برقرار می‌شود.

جنگی مرنی گفت: در حال حاضر انتقال آب شرب از نهر خاتون به تصفیه خانه آب شرب مشگین شهر انجام می‌شود و آبرسانی به مشگین شهر از خط لوله نهر خاتون در حال انجام است.

در این حال اداره امور آب مشگین شهر چهارشنبه شب اعلام کرد : خط انتقال اصلی آب شرب این شهر ترمیم شده ولی به علت سیلابی بودن رودخانه خیاوچایی و بالا رفتن کدورت آب ، ورودی تصفیه خانه کاهش یافته است.

این منبع افزود: بزودی با تکمیل ظرفیت تصفیه خانه مشکل افت فشار و قطعی آب در محلات مختلف مشگین شهر برطرف می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!