تقویت تولید و اقتصاد ملی در گرو هم افزایی و کار گروهی است


تقویت تولید و اقتصاد ملی در گرو هم افزایی و کار گروهی است

صادقی نسب با تأکید بر این که تقویت تولید و اقتصاد ملی در گرو هم افزایی و کار گروهی است، گفت: از این رو یکی از فعالیت های کارآفرینان نیوز، معرفی خانواده های کارآفرین و حمایت رسانه ای از آنها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «شاهین صادقی نسب» عصر امروز در نشست خبری مشترک مؤسسه خاتم و کارآفرینان نیوز که با عنوان «زن، خانواده و کارآفرینی» در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر بحث تولید، اظهار داشت: همه ما موظفیم از هر ظرفیتی که داریم در خدمت تولید ملی و تقویت تولید داخلی استفاده کنیم.

مدیر مسؤول کارآفرینان نیوز افزود: تلاش ما در مجموعه کارآفرینان نیوز بر این است که بسترهای مناسب کارآفرینی را با برگزاری سمینارها، همایش ها و برنامه های آموزشی مورد نیاز در اختیار جامعه قرار بدهیم.

وی با بیان این که یک دست صدا ندارد و باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه در کنار هم قرار بگیریم، گفت: در همین راستا به دنبال هم افزایی با گروه ها و نهادهای مختلف هستیم و تلاش داریم با در کنار هم قرار دادن قابلیت های موجود، گامی در جهت تقویت تولید ملی برداریم.

صادقی نسب بیان داشت: فرصت های زیادی برای کارهای گروهی وجود دارد به ویژه در موضوع خانواده می خواهیم صدای آنها را به گوش مردم و مسؤولین برسانیم و با تهیه بانک اطلاعاتی از مؤسسه خاتم و همکاری با این مؤسسه به معرفی و شناساندن خانواده ها و زنان کارآفرین و پیشرو در جهت تقویت تولید بپردازیم تا در نهایت به نتیجه بهتری برسیم.

وی با تأکید بر این که نباید از کارهای گروهی واهمه داشته باشیم، خاطرنشان ساخت: امروز بدون شک وضعیت جامعه ما به لحاظ معیشتی اصلا مطلوب نیست، از این رو هر کدام باید سعی کنیم به اندازه وسعمان برای نجات کشور تلاش کنیم و بدون شک یکی از راهکارهای نجات وضعیت اقتصادی کمک به تولید و کارآفرینی است.

این مدرس دانشگاه تهران در ادامه همکاری با مؤسسه خاتم را یکی از زمینه های تقویت رسانه ای رشد تولید و کارآفرینی دانست و ابراز داشت: همه می توانیم از مهارت و سرمایه ای که داریم برای تولید ملی استفاده کنیم چون بسیاری از مشکلات به وسیله تولید در سایه اشتغال حل می‌شود و وقتی این مشکل حل شد زمینه رفع بسیاری از گرفتاری ها، ناهنجاری ها، بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی نیز گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: ما ضمن دعوت از همه گروه های مردم نهاد، رسانه ها و مؤسسات فرهنگی و اقتصادی می توانیم فعالیت های کارآفرینی را به جامعه معرفی کنیم تا در آینده، روزهای بهتری را شاهد باشیم.

پایان پیام/694

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا