اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند


اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند

بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات این استان با مشارکت 74.3 درصد از اعضا انتخاب شدند.

آنیتا مظفری در چهارشنبه در این ارتباط گفت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر صبح امروز به صورت تمام الکترونیک با حضور ۲۱ نامزد و ۱۵۴ عضو واجد شرایط رای از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ برگزار شد.

وی اظهارداشت: از این شمار نامزد، ۱۴ نفر برای هیات رئیسه وهفت نفر برای بازرس خانه مطبوعات نام نویسی کرده بودند.

مظفری افزود: در انتخابات امروز مازیار هوشمند، علی هوشمند، عبدالحسین قاسمی، سلمان ندومی، عبدالحمید شعرانی، وحید امیر، صدیقه جمالی، حسین حشمتی و حجت عبداللهی به عنوان اعضا اصلی هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: رقیه زیرک، سهیلا شعبانی، مهرنوش ذوالفقاری و سیده سمیرا کیارش نیز به عنوان اعضای علی‌البدل خانه مطبوعات تعیین شدند.

وی ادامه داد: سلمان ندومی و حسین حشمتی به عنوان بازرس اصلی و رقیه زیرک نیز بازرس علی البدل این دوره خانه مطبوعات و رسانه های استان شدند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان به مدت سه سال و بازرسان برای یک دوره یکساله عهده‌دار این مسئولیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور