واکنش بهنوش بختیاری نسبت به توهین شبکه معاند به خواننده معروف ایرانی+ فیلم


واکنش بهنوش بختیاری نسبت به توهین شبکه معاند به خواننده معروف ایرانی+ فیلم

بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار بخشی از برنامه شبکه معاند من‌وتو نسبت به توهین این شبکه به محمدرضا شجریان واکنش نشان داد.

صراط:
شبکه‌های معاند ماهواره‌ای همواره به دنبال تخریب فرهنگ کشور ایران بوده و با ظاهری ایران‌دوستانه، برای فریب اذهان عمومی تلاش می‌کنند در حالی که با کمی ریزبینی می‌توان اهداف شومی که پشت ظاهر عوام‌فریبشان پنهان کرده‌اند را دریافت و این موضوع برای بسیاری از افراد آشکار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در آخرین پست اینستاگرامی خود بخشی از برنامه شبکه معاند من و تو را به اشتراک گذاشت؛ بر اساس این ویدئو، مجریان این شبکه با بیان اینکه اکثر خوانندگان معروف، متن آهنگشان را خودشان می‌نویسند و یا شاعری برایشان این متن را آماده می‌کند، اجرای اشعار کهن ایرانی توسط محمدرضا شجریان خواننده سنتی ایرانی را به سخره گرفتند و این متون را برای موسیقی، متونی مهجور و منسوخ شده دانستند. این دو مجری در برنامه خود به موسیقی‌های شجریان خندیدند که این موضوع عصبانیت خانم بازیگر را برانگیخت.

بختیاری در پست خود از ضربه شبکه‌های معاند به هویت و فرهنگ ایرانی در ژست وطن‌پرستی پرده برداشت و این اقدامات را نتیجه فروختن وطن و هموطن توسط چنین افرادی معرفی کرد. او از مردم خواست تا سطحی‌نگری را کنار گذاشته و عمیق‌تر فکر کنند و در این راستا مطالعه کنند تا وطن خود را به سادگی تقدیم افراد سودجو نکنند.
واکنش بهنوش بختیاری نسبت به توهین شبکه معاند به خواننده معروف ایرانی+ فیلم

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید:

" توهین شبکه من و تو به آقای محمدرضا شجریان و به سخره گرفتن ایشون به دلیل استفاده از اشعار کهن فارسی... بله اینگونه است که موذیانه و کاملا نامحسوس با ژست وطن پرستی از خلاء موجود استفاده می‌کنند و کم‌کم هویت ایرانی رو منسوخ می‌کنند. اینطوریه که برای دو پوند بیشتر وطن و هموطن رو باهم می‌فروشند و به منافع انگلیس، کشوری که از ازل برای اراضی ایران و آپشن‌های خاص وطن ما نقشه داشته، عمل می‌کنند. منکر بعضی برنامه‌های خوبش نیستم، ولی هدف کلی این شبکه خزیدن به فرهنگ ایران و نابود کردنشه که متاسفانه موفقیت نسبی هم داشتند.

قطعا به‌خاطر این پست به من حمله خواهد شد، ولی مردم ایران من در لندن بودم، اسکاتلند بودم باور کنید شمار کارتون خوابهاشون به مراتب از ایران بیشتره، همه جای دنیا بی‌عدالتی هست و فقط مربوط به کشور ما نیست... من همونم که چهار سال پیش گفتم قرارداد برجام بیهوده‌ترین کار این دولته و خب به همه بعد چهارسال ثابت شد، عمقی‌تر نگاه کنیم، همیشه خدا شور ما رو گرفته و تمام اقداماتمون به خاطر جو کلی جامعه بوده، عمیق باشیم و مطالعه کنیم که کورکورانه کشورمون رو دستی دستی تقدیم اونوریا نکنیم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید