بازی PUBG توانسته است بیش از 70 میلیون نسخه فروش داشته باشد


بازی PUBG توانسته است بیش از 70 میلیون نسخه فروش داشته باشد

در هر نسل یک بازی وجود دارد که تاثیر بسیار زیادی بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی دارد و برای نسل هشتم، این عنوان بازی PUBG بود. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. البته PUBG تنها عنوانی نبود که در نسل هشتم چنین تاثیری داشت ولی بدون شک PlayerUnknown’s Battlegrounds اولین بازی نسل هشتم بود که توانست محبوبیت سبک بتل رویال را بسیار زیاد کرد. محبوبیت...

در هر نسل یک بازی وجود دارد که تاثیر بسیار زیادی بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی دارد و برای نسل هشتم، این عنوان بازی PUBG بود. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

البته PUBG تنها عنوانی نبود که در نسل هشتم چنین تاثیری داشت ولی بدون شک PlayerUnknown’s Battlegrounds اولین بازی نسل هشتم بود که توانست محبوبیت سبک بتل رویال را بسیار زیاد کرد. محبوبیت PlayerUnknown’s Battlegrounds به اندازه‌ای زیاد شد که توانست رکورد بیش از 3 میلیون بازیکن همزمان در استیم را به خودش اختصاص دهد.

بنابر گزارش GamesIndustry، بازی PUBG توانسته 70 میلیون نسخه فروش داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود که PlayerUnknown’s Battlegrounds به پرفروش‌ترین عنوانی که در نسل هشتم عرضه شده، تبدیل شود. باید اشاره کرد که Grand Theft Auto 5 در نسل هشتم فروش بیشتری داشته،ولی این بازی در نسل هفتم برای اولین بار منتشر شده است. البته مشخص نیست که این 70 میلیون نسخه فروش، شامل بازیکنان آن بر روی سرویس Xbox Game Pass نیز می‌شود یا نه.

PlayerUnknown’s Battlegrounds در ابتدا برای استیم منتشر شد و سپس به ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آمد و اکنون بر روی گوشی‌های هوشمند نیز در دسترس هست. جدیدترین پلتفرم که این بازی بر روی آن در دسترس قرار گرفته، گوگل استادیا بوده و از این رو، همه جا می‌توان این بازی را پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی