سرانه ورزشی استان اردبیل افزایش یافت


سرانه ورزشی استان اردبیل  افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرانه ورزشی در این استان 11 صدم متر مربع افزایش یافته است.

سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه با اشاره به افزایش سرانه ورزشی استان اردبیل در دولت یازدهم و دوازدهم گفت: در این دولت سرانه ورزشی استان از ۴۳ صدم مترمربع به ۵۴ صدم مترمربع افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در این دولت ۲۳ طرح و پروژه ورزشی در استان اردبیل با ۱۹ هزار و ۹۹۲ متر مربع افتتاح یا بازسازی شده است، اظهار داشت: سالن ورزشی ورندق در خلخال، سالن ورزشی تکله در پارس آباد، سالن ورزشی کوثر علیا در گیوی، سالن ورزشی شهرک کوثر در اردبیل، سالن ورزشی روستای نقدی در مشگین شهر، سالن ورزشی روستای نوشهر در اردبیل، سالن ورزشی روستای مرنی در نمین، خانه کشتی در سرعین، سالن ورزشی روستای دیزج در گرمی، سالن ورزشی روستای سنگ آباد در شهرستان کوثر و سالن ورزشی آراللو در اردبیل از جمله آنها است.

او همچنین در خصوص واگذاری سالن ها و اماکن ورزشی از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوص بیان کرد: استان اردبیل در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی یکی از استانهای پیشرو در کشور است.

وی اضافه کرد: در راستای بهسازی اماکن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی، استخر شهرستان مشگین شهر، استخر شهید رجایی در اردبیل، استخر شهرستان خلخال و سالن شهدای شام اسبی از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به پروژه های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سالجاری ادامه داد: امسال تلاش می شود طرح های نیمه تمام ورزشی استان مانند سالن سرپوشیده دو ومیدانی ورزشگاه علی دایی، زمین چمن شهرستانهای گرمی و مشگین شهر و همچنین سالن وزنه برداری و سالن اسکیت افتتاح و به بهره بردای رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری