برنامه‌های هفته ازدواج  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود


برنامه‌های هفته ازدواج  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

جلسه تخصصی کمیته ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل 25 تیرماه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان و با موضوع گرامیداشت و هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج برگزارشد.

در این جلسه اکبر نگاهی با تاکید بر اهمیت هفته ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش سنت حسنه ازدواج اظهار کرد: برنامه‌های ابلاغی از طرف معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع توجه به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین و بهرمندی از ظرفیت خیران در کمک رسانی به جوانان در موضوع ازدواج، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها و اطلاع رسانی عمومی برای خدمات ارائه شده در هفته ازدواج ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت ازدواج و خانواده و با تاکید وزارت ورزش و جوانان به این موضوع در استانها، با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج بیشتر در بستر فضای مجازی خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع برنامه‌های خود را به دبیر خانه ارائه دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان با اشاره به عناوین برنامه های هفته ازدواج خاطرنشان کرد: هفته ازدواج از روز چهارشنبه اول مرداد لغایت سه شنبه 7 مرداد ماه ( اول دیحجه لغایت 7 ذیحجه) در سراسر کشور با عناوین جوانان، ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان، مشارکت خیرین- جوانان، تشکیل خانواده متعالی بر اساس سنت الهی- جوانان،ازدواج، تقویت و ترویج سبک زندگی سالم و ایرانی- جوانان، فرهنگسازی مشاوره ازدواج، انتخاب آگاهانه- جوانان، ترویج ارزشهای متعالی و سنت‌های پسندیده ازدواج، ازدواج فرزند آوری، جامعه جوان، سالم، پویا و بالنده- جوانان، حفظ سنتها وارزش‌های اسلامی، عفاف، تحکیم بنیان خانواده برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از خیرین فعال حوزه خانواده و ازدواج، رسانه های فعال در این حوزه، زوج‌های که ازدواج ساده و موفق داشته‌اند و همچنین زوجینی که در دوران کرونا بخاطر حفظ سلامتی خود و هموطنان از برگزاری مراسم عروسی صرف نظر کردهاند را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج اعلام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان