معاون اول رییس‌جمهوری درگذشت سرحدی‌زاده را تسلیت گفت


معاون اول رییس‌جمهوری درگذشت سرحدی‌زاده را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده وزیر پیشین کار و امور اجتماعی و از مبارزان پیشتاز علیه رژیم ستمشاهی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده وزیر پیشین کار و امور اجتماعی نوشت: درگذشت چهره مقاوم و انقلابی مرحوم ابوالقاسم سرحدی‌زاده از مبارزان پیشتاز با رژیم ستمشاهی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب و مردم به ویژه در اهتمام به امور کارگران و محرومان جامعه داشت، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: مرحوم سرحدی‌زاده علاوه بر مسئولیت وزارت کار و امور اجتماعی، به عنوان نماینده مردم تهران در سه دوره مجلس شورای اسلامی نیز خدماتی ارزنده و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشت.

جهانگیری عنوان کرد: مصیبت فقدان این انسان صدیق و خدوم را به مردم ایران، علاقه‌مندان و بستگان به ویژه خانواده داغدار ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

«ابوالقاسم سرحدی زاده» وزیر پیشین کار و امور اجتماعی و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی شب گذشته بر اثر ایست قلبی در ۷۵ سالگی درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!