مری ترامپ خطاب به رئیس جمهور: استعفا دهید!


مری ترامپ خطاب به رئیس جمهور: استعفا دهید!

به دنبال انتشار کتاب خاطرات برادرزاده رئیس جمهور آمریکا تحت عنوان بیش از اندازه و غیر مکفی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند ، وی خواستار استعفای عمویش شد.

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری هیل، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان مصاحبه‌ای با شبکه ای‌بی‌سی نیوز که قرار است امروز (چهارشنبه) پخش شود، در پاسخ به این سوال که اگر در مقابل عمویش در دفتر ریاست جمهوری قرار بگیرد به وی چه خواهد گفت، پاسخ داد: استعفا دهید!

مری ترامپ، روانشناس بالینی گفت: عمویم به خاطر مسائل عمیقی که در خانواده‌مان وجود داشته، گمراه و منحرف شده است؛ مسائل و مشکلاتی که او را کاملا ناتوان از رهبری این کشور کرده است و این مساله که به او اجازه دهیم همین راه را ادامه دهد، بسیار خطرناک است.

وی افزود: من به چشم خودم دیدم آنچه را که بر چیزهای غلط متمرکز بود، آنچه را که باعث ارتقا افراد نادرست می‌شد، اموری که می‌تواند به خسارات ناخواسته منجر شود که ناشی از این است که بگذاریم افراد بدون اینکه مورد محاسبه قرار گیرند، رفتار و زندگی کنند و بسیار تعجب‌آور است که شاهد ادامه این روند در مقیاسی گسترده‌تر باشیم.

مری ترامپ تصریح کرد: "فِرِد ترامپ"، پدربزرگم و پدر دونالد ترامپ یک جامعه‌ستیز بود که سال‌ها رفتار نادرست وی باعث شکل‌گیری خلق و خوی و رفتار کنونی دونالد ترامپ شده است.

هنگامی که پدربزرگ مری ترامپ درگذشت، وی و برادرش وارد یک دعوی قضایی طولانی با دیگر اعضای خانواده ترامپ بر سر سهم‌شان از وصیت‌نامه پدربزرگش شدند.

مری ترامپ گفت: ترامپ به طرز باور نکردنی طرد شده و به همین خاطر دیگر افراد از جمله فرزندان و همسرش را به گروگان‌های خود تبدیل کرده است. غیر ممکن است که بفهمیم دونالد ترامپ در اوضاعی کاملا متفاوت و با والدینی کاملا متفاوت چطور آدمی می‌شد. اما مشخصا او از این قضیه درس گرفته است.

کتاب "بیش از اندازه و غیر مکفی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند" تصویر شرم‌آور و محکوم شده‌ای از دونالد ترامپ را ارائه می‌کند و وی را به عنوان فردی بی‌رحم، بی‌کفایت و خودشیفته به تصویر می‌کشد.

مری ترامپ گفت: اگر دونالد ترامپ برای دور دوم رئیس جمهور شود، این پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.

خانواده ترامپ برای جلوگیری از انتشار این کتاب بسیار مبارزه کردند و تاکید داشتند که مری ترامپ توافق رازداری و عدم افشاگری را که امضا کرده بود، نقض کرده است. با این حال دادگاه به نفع مری ترامپ رای داد و کتاب وی روز سه‌شنبه منتشر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج