ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل


ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل

رسولی گفت: ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه شکل می‌گیرد.

به گزارش افکارنیوز،

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه امروز یک سند تفاهم و همکاری بین راه آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید، گفت: ما شاهد افزایش همکاری بسیار خوب در حوزه توسعه ناوگان و خطوط ریلی هستیم.

اخبار اقتصادی- او ادامه داد: تمامی ایستگاه‌های ما از ارائه خدمات مطلوب برخوردار هستند که با اتصال به مراکز نو آوری و همچنین استفاده از نیرو‌های داخلی و ظرفیت‌های دانشگاهی ارائه خدمات در این بخش افزایش خواهد یافت.

رسولی یاد آور شد: امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید که بر این اساس ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

او ادامه داد: پیش از این دو پروژه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دادیم و به زودی با حمایت این معاونت مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تاسیس می‌شود.

مدیر عامل راه‌آهن افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن که امروز افتتاح شد، محلی برای حل مسائل اصلی پیش روی توسعه کشور است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما دو خط تولیدی و پروژه‌ای پیش از این با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز کرده ایم.

گفتنی است، همکاری در هوشمند سازی و دیجیتالی کردن شبکه ریلی همراه با مدیریت ترافیک ایمنی و توسعه، نگهداری زیرساخت‌ها و ناوگان با بهره گیری از فناوری‌های نوین و استارتاپ‌ها به منظور ارتقا بهره وری در حمل و نقل ریلی کشور از دیگر زمینه‌های همکاری بین دو طرف در این تفاهم نامه است.

همکاری در ارتقای فناوری‌های تولید زیرساخت و ناوگان جدید و نوسازی آن‌ها و شبکه سازی شرکت‌های دانش بنیان با توانمندی‌های داخلی برای تکمیل زنجیره تامین فناوری در صنعت حمل و نقل ریلی و اقتصاد دانش بنیان ریلی و همکاری در تدوین سند توسعه فناوری‌های راهبردی حمل و نقل ریلی و ارتقا سطح مهارت‌های نیروی انسانی در این بخش از دیگر برنامه‌های همکاری‌های شرکت راه آهن و مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این تفاهم نامه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک