شرکت مدرنا از دریافت پاسخ امیدوارکننده از آزمایش واکسن کرونا خبر داد


شرکت مدرنا از دریافت پاسخ امیدوارکننده از آزمایش واکسن کرونا خبر داد

شفقنا- شرکت بیوتکنولوژی مدرنا می گوید که به نتایج امیدوارکننده ای در آزمایش های  فاز 1 دست یافته است اما تحقیقات بیشتری نیاز است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی ان ان، واکسن کوید 19 که توسط شرکت بیوتکنولوژی مدرنا  با همکاری مؤسسات ملی بهداشت آمریکا تهیه شده است، پاسخهای ایمنی امیدوارکننده ای از کلیه داوطلبان فاز […]

شرکت مدرنا از دریافت پاسخ امیدوارکننده از آزمایش واکسن کرونا خبر دادشرکت مدرنا از دریافت پاسخ امیدوارکننده از آزمایش واکسن کرونا خبر داد

شفقنا- شرکت بیوتکنولوژی مدرنا می گوید که به نتایج امیدوارکننده ای در آزمایش های فاز ۱ دست یافته است اما تحقیقات بیشتری نیاز است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی ان ان، واکسن کوید ۱۹ که توسط شرکت بیوتکنولوژی مدرنا با همکاری مؤسسات ملی بهداشت آمریکا تهیه شده است، پاسخهای ایمنی امیدوارکننده ای از کلیه داوطلبان فاز ۱ دریافت کرده است.
این نتایج اولیه ، که روز سه‌شنبه در مجله پزشکی New England منتشر شد ، نشان داد که این واکسن برای ایجاد پاسخ ایمنی با عوارض خفیف خستگی ، لرز ، سردرد ، درد عضلانی ، درد در محل تزریق کار کرده است. این واکسن اولین کاندید واکسن ایالات متحده است.
بنابراین گزارش، این واکسن در اواخر این ماه وارد آزمایش بزرگ فاز ۳ می شود. در این مرحله نهایی تعیین می شود که آیا این واکسن می تواند در دسترس قرار بگیرد یا خیر.
مدرنا روز سه‌شنبه در یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد: اگر همه موارد در مطالعات آتی خوب پیش برود ، این شرکت می تواند تقریباً از ۵۰۰ میلیون دوز تا ۱ میلیارد دوز در سال واکسن را از ابتدای سال ۲۰۲۱ تحویل دهد.
دکتر لیزا جکسون ، یک محقق ارشد واکسن عنوان کرد: هنوز نمی دانیم آیا سطح ایمنی که مشاهده می کنیم می تواند از ابتلا به عفونت محافظت می کند یا خیر. واقعاً کار سختی است و ما در حال پایه مطالعات در این باره هستیم.

اصل خبر را در سی ان ان ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)