فاوچی: به دانشمندان اعتماد کنید و از حرف های بی اساس سیاسی دوری کنید


فاوچی: به دانشمندان اعتماد کنید و از حرف های بی اساس سیاسی دوری کنید

شفقنا- دکتر آنتونی فاوچی ، رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ایالات متحده، گفت: مردم باید به دانشمندان اعتماد کنند چرا که توصیه های آنها می تواند ، مردم را در طول بیماری همه گیر کوید 19 در امان نگه دارد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی ان ان عضو کارگروه کرونا در کاخ […]

فاوچی: به دانشمندان اعتماد کنید و از حرف های بی اساس سیاسی دوری کنیدفاوچی: به دانشمندان اعتماد کنید و از حرف های بی اساس سیاسی دوری کنید

شفقنا- دکتر آنتونی فاوچی ، رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ایالات متحده، گفت: مردم باید به دانشمندان اعتماد کنند چرا که توصیه های آنها می تواند ، مردم را در طول بیماری همه گیر کوید ۱۹ در امان نگه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی ان ان عضو کارگروه کرونا در کاخ سفید تاکید کرد: مردم باید از حرف های بی اساس سیاسی دوری کنند.
وی گفت: من معتقدم ، تا حد زیادی ، شما می توانید به مسئولان پزشکی اعتماد کنید. من یکی از آنها هستم ، بنابراین فکر می کنم شما می توانید به من اعتماد کنید.
فاوچی تاکید کرد: وفتی مردم پیام های متفاروت از پزشکان و سیاستمداران دریافت کنند در چگونگی حفظ امنیت خود ممکن است دچار اشتباه شوند.
وی افزود: کار خود را انجام دهید و در مسایل بی اساس سیاسی درگیر نشوید. این اتلاف وقت و حواس پرتی است.

اصل خبر را در سی ان ان ببینید .

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار