بیان جایگاه شهادت هدف برگزاری طرح «سه شنبه های تکریم» است


بیان جایگاه شهادت هدف برگزاری طرح «سه شنبه های تکریم» است

حجت الاسلام امیدی گفت: هدف از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» اینست که جایگاه شهید و شهادت به نسل جدید گفته و از خانواده معزز شهدا تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امشب (سه شنبه 24 تیر) در مراسم آغاز طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس که در مسجد «شهدای سلطان آباد» روستای «سلطان آباد» برگزار شد، گفت: تنها هدف ما از این برنامه اینست که جایگاه شهید و شهادت به نسل جدید گفته و از خانواده معزز شهدا تجلیل شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه ارزشمند است از راه دور به دیدار خانواده شهید بیاییم با فضائل شهید از زبان خانواده شهدا مطلع شویم، اظهار کرد: هیچ الگوی بالاتر از شهدا نیست امروز نیاز است جامعه به این الگو دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید از مسیر شهدا جدا نشویم و دیدن عکس های اینان باعث شود تا به ما راه آنان را یادآوری کند، یادآور شد: شهیدان همه عزیز هستند، همه رفتند که به ما یاد بدهند راهی برای سعادت، خوشبختی و عاقبت بخیری جز راه شهادت نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه ما باید تهذیب و تربیت نفس خود را مهیای شهادت کنیم، افزود: سه شنبه های تکریم هر سه شنبه با همکاری ستاد کانون های مساجد فارس، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مساجد و یا خانه یکی از شهدا برگزار می شود.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه شهدا قبل از رفتن به میدان مبارزه سخت و جهاد، به میدان جهاد اکبر و مبارزه با نفس کردند و به تربیت و خودسازی پرداختند، تاکید کرد: ما باید شهدا را شفیع قرار دهیم.

وی تاکید کرد: همه خانواده شهدا برای ما عزیز هستند و یک خانواده شهدا به نمایندگی از ما بقیه خانواده ها تجلیل می شوند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا