آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای بر اساس سوابق تحصیلی از 10 شهریورماه


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شروع ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی...

آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای بر اساس سوابق تحصیلی از 10 شهریورماه

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شروع ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی آزاد بر اساس سوابق تحصیلی از تاریخ ۱۰ شهریور ماه خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،از فراهم شدن فرصت جدید برای ثبت نام و انتخاب رشته در دوره‌های کاردانی نظام جدید خبر داد و گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در دو مهلت قبلی نتوانسته اند در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی -غیر انتفاعی سال ۱۳۹۹ شرکت کنند مهلت مجددی در شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

او در ادامه بیان کرد: داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی _غیر انتفاعی بر اساس سوابق تحصیلی بوده، می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۱۰ شهریور ماه تا روز جمعه ۱۴ شهریور ماه اقدام به ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان متقاضی ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و دفترچه راهنمای شرکت در این دوره که در تاریخ ۱۸ تیر ماه ۹۹ منتشر شده است را دانلود و مطالعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه