امدادرسانی هلال احمر گیلان در پی وقوع سیل و بارندگی های شدید


امدادرسانی هلال احمر گیلان در پی وقوع سیل و بارندگی های شدید

رشت – ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی این جمعیت در پی وقوع سیل و بارندگی های شدید طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در این استان خبر داد.

سیاوش غلامی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امدادگران هلال احمر گیلان به آسیب دیدگان در شهرستان های تالش، سیاهکل ، رضوانشهر و ماسوله امدادرسانی کردند.

وی اظهار داشت: امدادگران در پی وقوع سیل و بارندگی های شدید در شهرستان تالش منطقه کیش دیبی واقع در محور تالش به مریان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه به ۱۲ خانوار دچار آسیب دیده امدادرسانی کردند ضمن اینکه ۲ دهنه پل نیز در این منطقه مسدود شده بود.

وی امدادرسانی به ۱۴ خانواده آسیب دیده از بارندگی های شدید و سیل در منطقه عین شیخ دیلمان شهرستان سیاهکل را از دیگر خدمات رسانی ها عنوان و خاطر نشان کرد: توزیع برنج، بخاری برقی، پودرلباس شویی، چراغ والور، چای، روغن، موکت، نایلون و غیره بین خانوارهای آسیب دیده در این منطقه توزیع شده است.

وی بیان داشت: در محور فومن به ماسوله در شهرک "ماسوله" نیز به یک دستگاه خودروی آسیب دیده امدادرسانی شد که البته مصدومی نداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به گزارش سیل در شهرستان ماسال در منطقه محور ماسال به اولسبلانکاه "ییلاقات ماسال" غروب امروز اضافه کرد: یک تیم ارزیاب به همراه پنج نفر به این منطقه اعزام شدند که آسیب های وارده در دست بررسی است که در صورت نیاز امدادرسانی های لازم انجام می گیرد.

وی بیان داشت: هلال احمر گیلان در ۱۶ شهرستان در قالب ۱۶ تیم پنج نفره و ۲ تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات لازم برای امدادرسانی احتمالی آماده باش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر