تایید و تکذیب درگیری لفظی بین روحانی و قالیباف


تایید و تکذیب درگیری لفظی بین روحانی و قالیباف

علی ربیعی سخنگوی دولت خبر درگیری لفظی بین روحانی و قالیباف در جلسه سران قوا را تکذیب کرد.

تایید و تکذیب درگیری لفظی بین روحانی و قالیباف

صدای ایران- صبح امروز خبری منتشر شد که در آن گفته شده بود درجلسه اخیر سران قوا، حسن روحانی، رئیس جمهوری به محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس با ناراحتی گله می‌کند و می‌گوید شما در دیدار با رهبری بسته اقتصادی رونمایی کردید در حالی که رهبری گفتند " فرمانده جنگ اقتصادی دولت و بنده هستم!

"قالیباف نیز در جواب می‌گوید مجلس به دنبال حاشیه و مچ گیری از دولت نیست اگرچه به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد شما فرمانده، ببینیم می‌توانی اجرا کنید یا فقط طبق این چند سال حرف می‌زنید که وضع کشور به این وضعیت افتاده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت با تکذیب این خبر در توئیتی نوشت: با کمال ناباوری خبری جعلی از جلسه سران قوا دیدم. دیروز از ابتدا تا انتهای جلسه حضور داشته و تمام مذاکرات را نوشته ام.۱۵ نفر از سه قوه در آن جلسه بودیم حتی یک کلمه از این خبر کذب صحت ندارد. نه تنها صحت ندارد بلکه این آغازین صحبت‌های قالیباف بود: شرایط اداره کشور سخت است. با همه وجود و توان پای کار هستیم. نیاز به همدلی و همراهی هر سه قوه یک اصل است. جلسه پر از همراهی و همدلی بود. تردید ندارم جریانی در کمین هرگونه روزنه امید آفرین در مردم نشسته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس