رسیدگی به پرونده ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی در هرمزگان خارج ازنوبت


رسیدگی به پرونده ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی در هرمزگان خارج ازنوبت

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه همه مردم و گروه ها به حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه، گفت: پرونده های ناقضان شیوه نامه های بهداشتی در استان خارج از نوبت و در شعبه های ویژه رسیدگی می شود.

علی صالحی عصر سه شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و شعبه های ویژه رسیدگی قضایی به تخلفات بهداشتی در زمینه کرونا در دستگاه قضایی هرمزگان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: مأموران نیروی انتظامی، بازرسان بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در صورت مشاهده تخلف از جمله برگزاری مراسم های عروسی و عزا و هرگونه تجمع غیرضروری و همچنین عدم رعایت موازین و نقص دستورالعمل‌های بهداشتی، موضوع را به دستگاه قضایی اعلام می نمایند.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: این پرونده‌ها به‌سرعت و خارج از نوبت در شعبه های ویژه رسیدگی و مطابق قانون با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

صالحی از مردم نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه نقض و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به ارائه گزارش به نیروی انتظامی و مراجع ذی صلاح اقدام کنند تا با تشکیل پرونده برای متخلفان آنان را به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

وی تأکید کرد: در همین راستا با هماهنگی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی استان هرمزگان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برپایی هرگونه تجمع غیرضروری ممنوع است و به شهروندان و به ویژه خانواده‌ ها توصیه می‌شود از حضور خود و فرزندانشان در چنین اجتماعاتی جداً خودداری نمایند تا از ابتلاء افراد بیشتری به این ویروس جلوگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی