سیل پل 20 متری تالش را مسدود کردپ+عکس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: سیل سرازیر شده از ارتفاعات و مناطق کوهستانی بخش مرکزی تالش، پل 20 متری شهر را مسدود کرده و دستگاه‌های مرتبط برای رفع موانع و بازگشایی مسیر تلاش می‌کنند.

آفتاب‌‌نیوز :

علی درمانی به ایرنا اظهار کرد: به دلیل انسداد پل ۲۰ متری و معروف به سی و سه پل شهر تالش، در دو سوی پل ترافیک ایجاد شده است اما دستگاه های مرتبط نظیر شهرداری، با بیل های مکانیکی و ماشین آلات سنگین در حال گشایش مسیر هستند.

وی افزود: وسایل نقلیه برای عبور و مرور از مسیر کمربندی استفاده می کنند و برای گذر خودروها در نقاط مختلف شهر مشکل و مانعی وجود ندارد و این حادثه خسارت جانی ندارد.

سیل پل 20 متری تالش را مسدود کردپ+عکس

وی ادامه داد: آسمان شهر بارانی نیست و سیلاب از مناطق مرتفع و کوهستانی، سنگ های بزرگ و خار و خاشاک را جمع آوری و به سوی پل هدایت کرده است.

تالش یا هشتپر مرکز شهرستان تالش است و رودخانه کرگانرود از پر آب ترین رودخانه های گیلان از مرکز این شهر می گذرد.

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران