حمایت ویژه کمیته امداد ایلام از کارفرمایان


حمایت ویژه کمیته امداد ایلام از کارفرمایان

ایلام - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام از حمایت های ویژه و بسته های تشویقی این نهاد برای کارفرمایانی که مددجویان را بکارگیری کنند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، شبیب جعفرزاده بیان کرد: این نهاد به منظور تشویق و ترغیب کارفرمایان در بکارگیری مددجویان جویای کار در واحدهای تولیدی و خدماتی بسته های تشویقی ویژه ای برای آنان در نظر گرفته است.

وی افزود: یکی از این بسته های تشویقی پرداخت ‭۱۰۰‬ درصدی حق بیمه سهم کارفرما برای مددجوی بکارگیری شده طی دو سال است که تا سقف ۲۳ درصد حداقل حقوق و دستمزد شورای عالی کار پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه شخص بکارگیری شده، توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از بسته های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان این است که به ازای بکارگیری هر نفر از مددجویان، ‭۵۰۰‬ میلیون ریال تسهیلات تا حداکثر ۱۰ نفر از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکی به آنان پرداخت می شود.

وی گفت: از آنجایی که توانمندسازی یکی از سیاستهای اصلی این نهاد است به این خاطر ایجاد شغل برای مددجویان از مهمترین راهکارهای امداد بوده که در این زمینه برنامه های گوناگونی در نظر گرفته شده است.

۷۰ هزار نفر در استان 580 هزار نفری ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت