استاندار تهران:‌ دورکاری کارمندان فردا تعیین تکلیف می‌شود


استاندار تهران:‌ دورکاری کارمندان فردا تعیین تکلیف می‌شود

تهران- ایرنا- استاندار تهران با تاکید بر اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اماکن عمومی پایتخت اعلام کرد: دورکاری کارمندان به منظور کاهش تردد در شهر فردا چهارشنبه تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: در روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا در استان تهران به ویژه شهر تهران سیر صعودی پیدا کرد که تعداد بیماران بستری شده ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته پایتخت برای اولین بار نزدیک به ۴ هزار نفر رسید.

وی افزود: این آمارها نگران کننده است و برای بهبود این وضعیت از امروز به مدت یک هفته محدودیت هایی در شهر تهران آغاز کردیم.

استاندار تهران ادامه داد: از دستگاه های اجرایی خواسته شده که با مرخصی کارمندانی که دارای بیماری هستند و همچنین بانوانی که دارای فرزند خردسال دارند موافقت شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: پس از همه بررسی‌های علمی و کارشناسی که در ستاد مبارزه و کنترل کرونا در تهران انجام گرفت و به تایید کمیته انتظامی، اجتماعی و امنیتی ستاد ملی کرونا رسید، فعالیت برخی واحدها همچون باشگاه‌های بدنسازی، استخرها و تالارها از زمان ابلاغ این دستور به مدت یک هفته ممنوع شد.

وی یادآور شد: فعالیت باغ موزه ها و بوستان های شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و در این زمینه مشکلی نیست.

نماز جمعه این هفته در سراسر استان تهران تعطیل است

استاندار تهران خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری ستاد ائمه جمعه استان تهران این هفته در سطح استان نماز جمعه ای برگزار نخواهد شد و از مساجد نیز خواسته شده از برگزاری مراسمات مذهبی و ترحیم خودداری کنند.

به گفته وی، در بازدیدهای میدانی ۱۰ مجتمع تجاری پرخطر که پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکردند مدیران این پاساژها احضار شده و بطور جدی به آنها تذکر داده شد که در صورت تکرار نسبت به پلمب این اماکن انجام شود.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران نیز گفت: در این جلسه به مشکلات ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار از شهرک های صنعتی استان که فاقد امکانات اولیه همچون آب، برق و گاز بود رسیدگی شد.

شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران عصر امروز- سه شنبه بصورت ویدئو کنفرانسی به ریاست انوشیروان محسنی بندپی در محل استانداری تهران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر