عکس ؛ نکونام – پرسپولیس ؛ در انتظار درگیری دوباره ؟


عکس ؛ نکونام – پرسپولیس ؛ در انتظار درگیری دوباره ؟

آخرین حضور جواد نکونام در ورزشگاه آزادی برای تقابل با پرسپولیس با یک تنش تمام عیار همراه بود. نوشته عکس ؛ نکونام – پرسپولیس ؛ در انتظار درگیری دوباره ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ نکونام – پرسپولیس ؛ در انتظار درگیری دوباره ؟

آخرین حضور جواد نکونام در ورزشگاه آزادی ؛ درگیری در حد لالیگا!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰
عکس ؛ نکونام – پرسپولیس ؛ در انتظار درگیری دوباره ؟

آخرین حضور جواد نکونام در ورزشگاه آزادی برای تقابل با پرسپولیس با یک تنش تمام عیار همراه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و فولاد روز پنج شنبه دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد که برای فولادی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این دیدار تقابل کاپیتان سابق استقلال و تیم سرخپوش پایتخت است که از زمان بازی جواد نکونام در تیم آبی پوش همواره جنجالی بوده و حتی در دوره مربیگری او نیز از جنجالش کاسته نشده.

سال پیش در بازی پرسپولیس و نساجی، جواد نکونام در حالی وارد ورزشگاه آزادی شد که در ضلع شمالی استادیوم هواداران پرتعداد قائمشهری با پیراهن سرخ از او حمایت می‌کردند و بازیکنانش نیز آماده درخشش برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودند. یک ساعت ابتدایی بازی بدون جنجال دنبال شد اما تکل شدید علی شجاعی روی پای کمال کامیابی نیا و کارت زرد دوم برای مهاجم نساجی، آغازگر یک درگیری بزرگ بین بازیکنان و کادرفنی دو تیم بود.

جواد نکونام ابتدا برای خروج بازیکن از زمین وارد معرکه شد اما در ادامه خودش هم در این جنجال مشارکت داشت و به شدت نسبت به داور بازی اعتراض کرد؛ اعتراض هایی که در ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه هم ادامه داشتند و حتی بعد از سوت پایان نیز آتش این ماجرا فروکش نکرد. نکونام که در مقابل سرمربی سابقش قرار داشت، بعد از سوت حتی با ایگور پانادیچ هم درگیری پیدا کرد و در نشست مطبوعاتی نیز به تیم برانکو کنایه زد.

حالا او در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که شاید استادیوم خالی آزادی عاملی برای آرامش و جلوگیری از درگیری در این دوئل حساس باشد. کاپیتان نکوی استقلالی ها این بار مقابل هم تیمی و کاپیتان سابقش یعنی یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و این دوئل جذابیت مسابقه را بالا خواهد برد.

عکس ؛ نکونام – پرسپولیس ؛ در انتظار درگیری دوباره ؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان