رقابت 183 دانش آموز قشمی در آزمون استعدادهای درخشان


رقابت 183 دانش آموز قشمی در آزمون استعدادهای درخشان

قشم- ایرنا- 183نفر دانش آموز قشمی روز جمعه 27 تیر ماه، همزمان با سراسر کشور در آزمون مدارس استعداد های درخشان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم عصر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۱۰ نفر برای ورود به پایه هفتم در آزمون حضور پیدا می‌کنند که ۸۱ نفر از آنان را دانش آموزان دختر و ۲۹ نفر پسر تشکیل می‌دهند.

بهرام پور اشرف افزود: ۷۳ نفر نیز برای ورود به پایه دهم در آزمون شرکت می‌یابند که ۲۴ نفر دختر و ۵۹ نفر پسر هستند.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان پایه هفتم ساعت ۹ صبح و پایه دهم ۱۴ عصر روز ۲۷ تیر ماه است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم تصریح کرد: هم اینک امکان دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان از طریق سایت http://azmoon.medu.ir/portal/sampad.php فراهم شده است.

وی افزود: دانش آموزان ورودی پایه هفتم نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان‌های استعدادهای به نشانی http://hoosh.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند نسبت به دریافت کارت وردو به جلسه آزمون خود اقدام کنند

پوراشرف ادامه داد: این آزمون با رعایت کامل مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در سالن هنرستان سوپر پایپ واقع در میدان جهاد جنب بهشت زهرا در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می‌شود.

۲۸ هزار و ۸۰۱ دانش‌آموز در مقطع‌های مختلف تحصیلی در شهرستان قشم به تحصیل مشغول هستند که ۵۵ درصد از آنان در شهر قشم و ۴۵ درصد در روستاها زیر پوشش آموزش‌های آموزش و پرورش قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا