کرونا کلاس‌های عملی دانشگاه تهران را به تعویق انداخت


کرونا کلاس‌های عملی دانشگاه تهران را به تعویق انداخت

معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر هیچ کدام از کلاس‌های عملی دانشگاه برگزار نشده و به علت شیوع مجدد ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

کرونا کلاس‌های عملی دانشگاه تهران را به تعویق انداختحسین حسینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری امتحانات دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: آن بخش از امتحانات دانشگاه تهران که قرار بود به صورت حضوری برگزار شود به علت ویروس کرونا به روش مجازی یا الکترونیکی در سامانه برگزار شد.

او افزود: در حال حاضر تعداد کمی از امتحانات دانشگاه تهران برگزار نشده است و از حدود ۷۵۰۰ امتحان، ۴۰ یا ۵۰ امتحان به علت شدت گرفتن ویروس کرونا به تعویق افتاد و به صورت مجازی برگزار شد.

تمامی امتحانات مجازی در دانشگاه تهران برگزار شده است

حسینی تصریح کرد: تعداد امتحانات دانشگاه تهران بسیار زیاد است و با نظر استاد قرار بود ۵۰ عنوان درس به صورت حضوری برگزار شود که ما شاهد برگزاری بخشی از آن به روش الکترونیکی بودیم و بخشی از امتحانات که به علت ویروس کرونا به تعویق افتاده در زمان مناسب و آرام تری به صورت حضوری یا در صورت صلاح دید استاد به روش مجازی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه تهران اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کدام از کلاس‌های عملی دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار نشده و به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است؛ بنابراین منتظر تغییر شرایط فعلی کشور و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا بتوانیم در این امر با در نظر گرفتن سلامت جسمانی دانشجویان و استادان تصمیم مناسبی بگیریم.

بیشتر بخوانید

احتمال آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران به صورت مجازی ادغام کلاس‌های ارشد و دکتری در دانشگاه تهران صحت دارد؟ آمار ۹۰ درصدی حضور زنان در بخش‌های مختلف دانشگاه تهران

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط