فیلم خوفناک از محل گمشدن سها رضانژاد ! / احتمال آدم ربایی زیاد است! + عکس ها


فیلم خوفناک از محل گمشدن سها رضانژاد ! / احتمال آدم ربایی زیاد است! + عکس ها

حوادث رکنا: سها رضا نژاد دختر جوان کرجی که به صورت حرفه ای در تورهای طبیعت گردی شرکت می کند به طرز مرموزی ناپدید شد که فرضیه های زیادی در ماجرای گم شدن سها رضانژاد شنیده می شود.

سها رضا نژاد دختر قائمشهری اهل کرج در ماجرای مرموزی در تور مسافرتی در منطقه جهان نما کوردکوی استان گلستان ناپدید شد.

به گزارش اختصاصی رکنا، ماجرای ناپدید شدن سها رضانژاد از ظهر جمعه 20 تیرماه به گروه های امدادی محلی مخابره شد.

در خصوص این تور که دارای مجوز گردشگری است باید گفت که به خاطر شیوع کرونا مجوزی برای حضور در منطقه جهان نما صادر نشده و تور که اتوبوسی با 30 مسافر داشته با صورت غیرمجاز به این منطقه رفته است و گفته شده است که چند نفر نیز با خودروهای افرود که از دوستان صاحب تور بوده اند به این مسافران اضافه شده اند.

خانواده سها از پنجشنبه شب و در آخرین تماس او با پدرش دیگر اطلاعی از سها رضا نژاد ندارند و خبرهای ضد و نقیضی در این خصوص مخابره شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که سها رضا نژاد صبح روز جمعه از چادر خارج شده و دیگر بازنگشته است و در زمان خروج از چادر مسواک و دستمال کاغذی در دست داشته است و دوستان سها رضا نژاد ساعت 9 ماجرای ناپدید شدن سها را به صاحب تور گزارش کردند اما موضوع را جدی نگرفتند و تورلیدر در ساعت 11 پیگیر سها می شود اما خبری از سها رضا نژاد نبوده تا اینکه ساعت یک ظهر ماجرای مفقود شدن سها به نیروهای محل اعلام می شود.

در تحقیقات ابتدایی گفته شده که صبح مه شدیدی بوده و امکان دارد سها رضا نژاد در مه به پرتگاه سقوط کرده باشد اما محلی ها می گویند که صبح زود به دلیل باد شدید در جهان نما مه وجود ندارد و اگر هم مه باشد کسی تا یک قدمی اش را هم نمی تواند ببیند و سوال اینجاست که با وجود مه شدید سها رضا نژاد چطور برای مسواک زدن از چادر خارج شده است.

فیلم خوفناک از محل گمشدن سها رضانژاد ! / احتمال آدم ربایی زیاد است! + عکس ها

فریادهای جیغ یک دختر

در فرضیه ربوده شدن سها رضا نژاد می گویند چرا دختر جوان سر و صدا نکرده است در حالیکه عده ای دیگر که در نزدیکی این محل ناپدید شدن سها رضا نژاد کمپ زده بودند عنوان کردند که شب قبل از گم شدن سها رضا نژاد صدای جیغ وحشتناک یک خانم را شنیده اند و صبح متوجه شدند که یک دختر گمشده است.

سها رضا نژاد گردشگر حرفه ای

با توجه به اینکه سها رضا نژاد یک گردشگر با تجربه است احتمال وجود اشتباه از سوی سها رضا نژاد کم است و با توجه به تجربیات زیاد سها در طبیعت فرضیه های زیادی و مرموزی از قبیل قتل، آدم ربایی، فرار از دست افراد ناشناس مزاحم و ... وجود دارد.

سردار آزمون پیگیر گم شدن سها رضا نژاد

سردار آزمون در تماس های شبانه روزی با نیروهای امدادی و محلی سعی بر سرعت بخشیدن در جستجوی سها رضا نژاد نقش مهمی داشته که در تماس هایش پیگیر این ماجراست و مرتضی پور علی گنجی نیز در اطلاع رسانی ماجرای گمشدن سها رضا نژاد تلاش زیادی داشته است و باید اینطور گفت که ورزشکاران و مردم همه در تلاش هستند تا سها رضا نژاد خیلی زودتر آن که دیر شود به آغوش خانواده اش بازگردد.

فیلم خوفناک از محل گمشدن سها رضانژاد ! / احتمال آدم ربایی زیاد است! + عکس ها

تلاش نیروهای امدادی در محل

اخرین فرضیه در ماجرای گم شدن سها رضا نژاد سقوط او به دره صعب العبور با زاویه 90 درجه ای است که نیروهای امدادی با سگ های جستجوگر تا عمق 250 متری را بررسی کردند اما هیچ نشانی از سها به دست نیامده و تلاش نیروهای امدادی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

موبایل سها رضا نژاد کجاست؟

احتمال می رود سها رضا نژاد زمانیکه قصد خارج شدن از چادر را داشته موبایلش را داخل چادر گذاشته است و با توجه به اینکه سها برای مسواک زدن از چادر خارج شده و قرار بوده زود به چادر بازگردد تلفن همراهش را داخل چادر گذاشته است.

تحقیقات پلیسی

شنیده ها حاکی از آن است چند تن از دوستان سها رضا نژاد که در این تور همراه او بودند پس از ناپدید شدن سها بازداشت شده و پس از تحقیقات و بازجویی های پلیسی آزاد شده اند.

عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان عصر دیروز در بازدید از محل اجرای عملیات امداد و نجات و جست‌وجوی «سها رضانژاد» بانوی 27 ساله اهل کرج که صبح روز جمعه 20 تیرماه در ارتفاعات «جهان نما» شهرستان کردکوی استان گلستان مفقود شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه سفر این گروه کوهنوردی و طبیعت‌‌گردی غیرمجاز و بدون مجوز بوده است.

وی ادامه داد: این گروه با وجود آنکه از حضور در منطقه توسط مسوولان منع شده بودند به منطقه آمدند و متاسفانه این اتفاق رخ داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: موضوع در بالاترین سطح مدیریتی استان یعنی استاندار گلستان پیگیری می‌شود و استاندار گلستان دستورات ویژه را برای استفاده از اکثر امکانات به منظور یافتن این فرد مفقود شده صادر شده است.

چراغعلی گفت: ما به خانواده این فرد اعلام کردیم دختر شما همانند دختر همه ما است و از تمام توان برای یافتن وی استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: تقاضا دارم مردم از توجه به اخبار غیررسمی و انتشار شایعه‌ها خودداری کنند و اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

گفتنی است رئیس پلیس آگاهی گلستان فرضیه قتل یا ربایش «سها رضانژاد» دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی را به طور اکید و قوی رد کرد.

مجتبی مروتی در خصوص تحقیقات پلیس آگاهی درباره مفقود شدن «سها رضانژاد» دختر اهل کرج که از روز جمعه در ارتفاعات «جهان نما» شهرستان کردکوی مفقود شده اظهار کرد: 19 تیرماه اعضای گروه 20 نفره از تهران به سمت کردکوی و ارتفاعات «جهان نما» حرکت کردند.

وی ادامه داد: این گروه در غالب گروه طبیعت‌گری و کوهنوردی توسط سه نفر از اعضای اصلی گروه و فراخوان در فضای مجازی تشکیل و به سمت این منطقه گردشگری حرکت کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: این گروه در تاریخ 20 تیرماه جاری در ارتفاعات «جهان نما» اقدام به اسکان موقت کرده که بنا بر اظهارات برخی از اعضای گروه این خانم 27 ساله حدود ساعت هشت و 30 دقیقه صبح از چادر خارج شده و دیگر باز نگشت.

مروتی گفت: تمام وسایل وی از جمله تلفن همراه داخل چادر جا مانده و این فرد مفقود شده با همان لباس‌های عادی که به این سفر آمده بود مفقود شده است.

وی اضافه کرد: سه نفر از اعضای اصلی گروه در اختیار پلیس آگاهی هستند و تحقیقات از این افراد انجام شده و تمامی گروه‌های امدادی از جمله پلیس، هلال احمر، محیط زیست، محیط بانان منابع طبیعی، گروه‌های مردمی، تیم‌های «آفرود» هیات اتوموبیلرانی و موتورسواری استان در حال جست‌وجو برای یافتن این فرد مفقود شده هستند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با رد قوی و اکید فرضیه قتل یا آدم‌ربایی گفت: من خودم در منطقه حضور دارم و به طور کامل فرضیه قتل و آدم ربایی رد می‌شود و جست‌وجو برای یافتن این فرد ادامه دارد.

مروتی گفت: دو فرضیه سقوط از ارتفاع و یا گم شدن این بانوی جوان در جنگل مطرح است که برای پیدا کردن وی تمامی توان و امکانات بکار گرفته شده و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: از مردم، افراد محلی و شکارچیان تقاضا داریم در صورتی که فردی را با این مشخصات مشاهده کردند وی را به پایگاه امنی منتقل کرده و با پلیس 110 یا 112 هلال احمر اطلاع دهند.

مروتی گفت: در حال حاضر خانواده این فرد نیز به منطقه آمده‌اند و همراه گروه‌های جست‌وجو در حال تلاش برای یافتن دخترشان هستند.

تشکیل پرونده درباره سها رضانژاد دادسرای کردکوی

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: سه نفر در رابطه با پرونده کوهنورد گمشده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به دادسرا احضار شدند.

محمد عزیززاده از تشکیل پرونده درباره مفقودی یک کوهنورد در ارتفاعات جهان‌نما خبر داد و اظهار کرد: پرونده در مرحله تحقیقات است و امروز مدیر گروه کوهنوردی و دو تن دیگر از عوامل این گروه برای بازجویی به دادسرای این شهرستان احضار و اظهارات آنان اخذ شد.

وی تصریح کرد: صبح جمعه 20 تیر خانم 27 ساله که همراه با گروه کوهنوردی به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بود مفقود شد و جستجوی امدادگران هلال احمر برای یافتن ردی از این خانم تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی با بیان اینکه جستجوی نیروهای هلال احمر و مردم برای یافتن این کوهنورد ادامه دارد، افزود: به علت کرونا به این گروه برای صعود در شهرستان مجوز داده نشده بود اما این گروه غیرقانونی و از مسیرهای فرعی به ارتفاعات جهان‌نما صعود کرده بودند.

وی ادامه داد: به جز سه نفر بقیه اعضای گروه به تهران بازگشته‌اند.

سها رضانژاد 27 ساله که به همراه دوستانش به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بودند از 20 تیرماه به خانه بازنگشته است تلاش نیروهای امدادی و انتظامی پس از دو روز نتیجه نداده است.

خانواده وی از مردم خواست که در صورت خبری مراتب به نیروهای انتظامی اطلاع داده شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام