10 هزار متر مربع راه روستایی در میانه بهسازی شد


10 هزار متر مربع راه روستایی در میانه بهسازی شد

تبریز- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه از بهسازی و آسفالت 10 هزار متر مربع راه روستایی در روستاهای اسلام آباد راه آهن و حسن آباد خبرداد و گفت: امسال 35 هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان بهسازی و آسفالت می شود.

محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های راهسازی در حال اجرا در بخش کاغذکنان میانه به ایرنا گفت: بهسازی راه های روستاهای گلبوس و برانقار بزودی شروع خواهد شد .

وی افزود: در ادامه اجرای راه روستای گاو که از سال گذشته شروع شده بود بهسازی و آسفالت آن منتهی به پل رودخانه قزل اوزن در حال اجراست و ساخت عرشه پل نیز با اعتبارات بنیاد برکت در ۲ ماه آتی به اتمام می رسد که این مسیر از محورهای گردشگری میانه به شمار رفته و سبب اتصال میانه به استان اردبیل از طریق بخش خوروش رستم خواهد شد.

وی با اشاره به احداث راه روستای مندجین با استفاده از ظرفیت خیرین اضافه کرد: لایه های پایانی این راه توسط اداره راه شهرستان انجام می شود.

شهرستان میانه با جمعیت ۱۹۰ هزار نفر ، دارای چهار بخش، پنج شهر، ۱۷ دهستان و بالغ بر ۳۳۰ پارچه روستا است که در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری