محتکر آبگرمکن‌ گازی در تبریز 1.7 میلیارد ریال جریمه شد


محتکر آبگرمکن‌ گازی در تبریز 1.7 میلیارد ریال جریمه شد

تبریز- ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از صدور حکم جریمه 1.7 میلیارد ریالی برای احتکار 232 دستگاه آبگرمکن گازی در تبریز خبرداد.

سید احد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی گزارش مردمی مبنی بر احتکار انواع آبگرمکن های گازی در یک فروشگاه لوازم خانگی در تبریز، در یک گشت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و پلیس آگاهی از واحد فوق بازرسی انجام شد.

وی گفت: در زمان بازرسی از این فروشگاه صاحب مغازه حاضر به عرضه کالا نشد و اعلام کرد که چند روز دیگر کالا به دستش خواهد رسید.

یوزباشی با بیان اینکه متهم قصد اخلال در سطح عرضه و افزایش قیمت کالا را داشته و تخلفش آشکار است، افزود: پس از از بازرسی از انباری این فروشگاه تعداد ۲۳۲ دستگاه از مدل‌های مختلف آبگرمکن گازی به ارزش ریالی ۲/۴ میلیارد ریال کشف و واحد مربوطه پلمب شد.

وی اعلام کرد: پس از احضار متهم و اخذ دفاعیات وی به دلیل عدم ارائه مدارک محکمه پسند و شفافیت موضوع تخلف احتکار محرز و مسلم بوده و طبق قانون نظام صنفی نامبرده الزام به عرضه و فروش کل کالاهای احتکار شده می باشد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم این پرونده به پرداخت ۱/۷ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد، خاطرنشان کرد: رأی قطعی بوده و در شعبه اجرای احکام در حال اجراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت