خانواده معظم شهدا سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشور است


خانواده معظم شهدا سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشور است

حجت الاسلام اصغری گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشور است که با تربیت نسلی فداکار در نهاد فرزندان خود توانست سنگر ایثار و شهادت را پر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمود اصغری» امروز (24 تیرماه) در آئین «سه شنبه های تکریم» با حضور در منزل مادر شهید رضا عباسی گفت: تکریم از خانواده های شهدای یک حرکت ماندگار فرهنگی از سوی کانون های مساجد که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خوبی اجرا می شود و امیدواریم این برنامه های در طول سال ها پایدار باشد.

امام جمعه شهرستان سرعین تصریح کرد: «سه شنبه های تکریم» عنوان بسیار ارزشمندی برای تکریم از خانواده های معظم شهدا است و می تواند در راستای معرفی شهدا نیز گام های اساسی بردارد.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشور است که با تربیت نسلی فداکار در نهاد فرزندان خود توانست سنگر ایثار و شهادت را پر کنند.

حجت الاسلام اصغری افزود: نوجوانان و جوانان کشور نیازمند معرفی افرادی به عنوان الگوهای مناسب هستند که فرهنگ، اخلاق و منش شهدا بهترین الگو برای نسل های آینده می تواند باشد.

امام جمعه شهرستان سرعین خاطر نشان کرد: وصیت نامه شهدا به عنوان سبک زندگی آنها است و باید با واکاوی نوجوانان و جوانان در این دست نوشته های ماندگار بتوانند الگوهای رفتاری و اجتماعی خود را پیدا کنند.

حجت الاسلام اصغری اذعان داشت: دوران دفاع مقدس یک فرصت بزرگ ایستادگی و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان جهان خوار بود که با همت و فداکاری نوجوانان و جوانان این سرزمین رقم خورد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس