پیکر نخستین شهید مدافع سلامت در تالش تشییع شد


پیکر نخستین شهید مدافع سلامت در تالش تشییع شد

آستارا - ایرنا - پیکر افشین پاشاپرست مسئول واحد بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان تالش به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان، که در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌است، با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

مردم و مسئولان قدرشناس تالش، امروز سه شنبه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، به صورت باشکوهی در آئین تشییع پیکر نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان شرکت کرده و قدرشناسی خود را نسبت به کادر درمانی نشان دادند.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش با انتشار پیامی با خانواده این شهید، همکاران وی و کاردر درمانی ابراز همدردی کرد و خدمات پزشکان و پرستاران در راه معالجه بیماران کرونایی و تامین سلامت جامعه را فراموش نشدنی توصیف کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش نیز گفت: پاشاپرست مسئول واحد بیماری های این شبکه بود و به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت از این شهرستان در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد.

حسین نعمتی ادامه داد: خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش با از دست دادن یکی از مخلص ترین و دلسوزترین کارشناسان خود به علت ابتلا به کرونا، به سوگ نشسته است.

وی از مردم و مسافران تالش خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، کادر درمانی را در مقابله با بیماری کرونا یاری کنند و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، خسارت های زیادی به همه کشورها وارد کرده است و کادر درمانی که به علت ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست می دهند، به عنوان شهید مدافع سلامت شناخته می شوند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !