برگزاری نخستین سه‌شنبه تکریم در کرمانشاه/ تقدیر از خانواده شهیدان «رضوان مدنی» با حضور وزیر ارشاد


برگزاری نخستین سه‌شنبه تکریم در کرمانشاه/ تقدیر از خانواده شهیدان «رضوان مدنی» با حضور وزیر ارشاد

فاضلی‌زاد با اشاره به برگزاری نخستین آیین از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان کرمانشاه، گفت: امروز با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، خانواده شهیدان رضوان مدنی، از شهدای شاخص این استان تکریم می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما): «بهرام فاضلی زاد» ضمن تقدیر از اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»، اظهار کرد: گرامیداشت مقام شامخ شهدا یکی از مهمترین وظایفی است که باید همواره مورد توجه باشد. اساسا تکریم فرهنگ ایثار و شهادت یک اولویت بوده و بر عهده همه مردم ایران و به ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جنگ تحمیلی، تنها جنگی بود که در دویست سال اخیر در کشور ما بدون از دست دادن ذره‌ای از خاک شریف مملکت اتفاق افتاد و این حاصل نشد جز به برکت خون شهدا و دفاعی که آن غیورمردان از وجب به وجب خاک ایران کردند.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه سیره امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به خانواده شهدا همواره باید نصب‌العین و الگوی ما باشد، تصریح کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم اقدامی پسندیده است؛ به ویژه در شرایط فعلی که عموماً امکان دیدارهای حضوری در همه استان‌ها فراهم نیست اجرای این طرح در فضای مجازی و به وسیله ویدئوکنفرانس می تواند اقدامی ارزنده در پاسداشت شهدا و تکریم از خانواده های آنان باشد که ولی نعمتان ما هستند.

فاضلی زاد گفت: تکریم، دیدار و تفقد از خانواده شهدا کمترین تکلیف ما در برابر آن بزرگواران است. در این راستا امروز (سه شنبه، 24 تیرماه) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، به صورت مجازی با خانواده شهدای «رضوان مدنی» دیدار و گفت وگو می کنند.

وی در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: استان کرمانشاه 9800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیش از هزار بار تحت هجوم حملات هوایی دشمن بعثی قرار گرفته است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟