تعامل دانشگاه امام صادق (ع) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور


تعامل دانشگاه امام صادق (ع) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیر اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق (علیه السلام) دیدار و در محورهای تعاملاتی گفتگو کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» با مدیر اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق (علیه السلام) دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار پیرامون نحوه تعامل و همکاری های بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت وگو و تبادل نظر شد.

«سیدمجید امامی» در همین رابطه اظهارکرد: مدرسه معرفتی مهارتی اربعین به همت دانشگاه امام صادق علیه السلام، سازمان بسیج دانشجویی و هیئت دانشجویی انصارالقائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از سال ۹۸ کار خود را آغاز کرده و در صدد آن است که از طریق حضوری یا به شکل آنلاین و آفلاین (بخصوص در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا) آموزش‌هایی در عرصه های مختلف برای علاقه‌مندان و فعالان مرتبط با اربعین داشته باشد.

مدیر اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق علیه السلام افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از گروه‌های مهم مخاطب، می‌توانند از این آموزش ها به شکل آفلاین استفاده کنند که در همین راستا تعاملات و گفت وگوهایی نیز با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است.

امامی خاطرنشان کرد: همچنین در رابطه با موضوع برگزاری دوره های سواد رسانه‌ای و حضور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در «سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای» که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، صحبت شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!