تدارک کانون فرهنگی هنری «لیلة‌القدر» برای نشاط معنوی بچه‌های مسجد


تدارک کانون فرهنگی هنری «لیلة‌القدر» برای نشاط معنوی بچه‌های مسجد

حجت‌الاسلام عبدالحمیدی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد لیلة‌القدر مجری طرح تابستانه «نشاط معنوی» شامل برنامه‌های قرآنی، معارفی، ورشی و مهارتی است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «محمد حسین عبدالحمیدی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه باوجود شیوع ویروس کرونا برنامه های مسجد لیله القدر (واقع در تهران، تهران نو، خیابان تیموری) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود، اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج این مسجد علاوه بر ضد عفونی کردن محلات مختلف منطقه تهران نو و توزیع بسته های بهداشتی میان نیازمندان، ایستگاه بهداشتی در حیاط این مسجد راه اندازی کرده است و ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را با تخفیف 50 درصدی به فروش می رساند.

امام جماعت مسجد لیلةالقدر افزود: کانون فرهنگی هنری این مسجد، مجری اصلی طرح تابستانه «نشاط معنوی» در این خانه خدا است که طی آن برنامه هایی در حوزه های قرآنی، معارفی، ورشی و مهارتی انجام می شود.

تدارک کانون فرهنگی هنری «لیلة‌القدر» برای نشاط معنوی بچه‌های مسجد

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزش حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و خوشنویسی، کارگاه های الکترونیک، خلاقیت و معرق کاری، اردوهای یک روزه پارک جنگلی، پینت بال و فوتبال و ... از برنامه های طرح تابستانه نشاط معنوی در مسجد لیله القدر است.

عبدالحمیدی تاکید کرد: برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد لیله‌القدر ویژه کودکان و نوجوانان مقاطع چهارم تا ششم است و کلاس ها، کارگاه ها و اردوها با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و با کسب رضایت خانواده ها انجام می شود.

تدارک کانون فرهنگی هنری «لیلة‌القدر» برای نشاط معنوی بچه‌های مسجد

وی خاطرنشان کرد: مدیریت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد لیله القدر به شرکت کنندگان در برنامه های طرح نشاط معنوی تاکید می کنند که شرکت در نماز جماعت را جدی بگیرند و هر کس در این نماز شرکت کند از مزایای مختلفی بهره مند می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...