لیست جهیزیه کامل عروس 1399


لیست جهیزیه کامل عروس 1399

همانطور که می‌دانید، لوازم خانگی به دو دسته‌ی ضروری و غیرضروری تقسیم می‌شوند. در این مقاله هرکدام از لوازم خانگی که معرفی می‌کنیم را روبروی نام آن در ابتدا،  باید خودتان مشخص ‌کنید که آیا اختیاری یا اصلی است. در ادامه به معرفی لوازم خانگی مختلف می‌پردازیم. انواع لوازم خانگی برای عروس: لوازم اصلی برخی […]

همانطور که می‌دانید، لوازم خانگی به دو دسته‌ی ضروری و غیرضروری تقسیم می‌شوند. در این مقاله هرکدام از لوازم خانگی که معرفی می‌کنیم را روبروی نام آن در ابتدا، باید خودتان مشخص ‌کنید که آیا اختیاری یا اصلی است. در ادامه به معرفی لوازم خانگی مختلف می‌پردازیم.

انواع لوازم خانگی برای عروس: لوازم اصلی

برخی از لوازم خانگی برای عروس بسیار ضروری هستند. لوازمی مانند:

یخچال به همراه فریزرفر یا اجاق گاز (صفحه‌ای یا غیره)مایکروویو یا مایکروفرماشین ظرفشویی (اختیاری)ماشین لباسشویی و خشک‌کن

انواع لوازم خانگی عروس: لوازمی که روی کانتر آشپزخانه گذاشته می‌شوند

کانتر آشپزخانه می‌تواند هم جای وسایل دستی باشد و هم الکتریکی. در ادامه لیست کاملی از لوازم خانگی عروس در کانتر آشپزخانه را با هم می‌بینیم:

توستر یا اجاق توسترمخلوط کن (دستی یا ایستا)هم‌زن (استاندارد یا دسته‌دار)قهوه‌جوشکتری برقی
لیست جهیزیه کامل عروس 1399
انواع لوازم خانگی عروس: لوازم اساسی آشپزی

برای هر خانمی، با توجه به علاقه‌ای که به آشپزی دارد و میزان تخصص آن، لوازمی که برای آشپزی انتخاب می‌کند متفاوت است. اما چندین وسایل مهم اساسی برای خانه وجود دارند که در لیست زیر به آن‌ها اشاره خواهم کرد.

ملاقه و کفگیر در اندازه‌های متناسب و مختلف برای آشپزیقابلمه و ماهیتابه در اندازه‌های مختف آشپزی- (سرویس قابلمه)قابلمه‌های فلزیقابلمه‌های بخارظروف پریکسانواع لوازم خانگی عروس: لوازم کیک‌پزی و شیرینی‌پزی

لوازم شیرینی‌پزی و کیک‌پزی از لوازم آشپزی معمولی، خیلی دقیق‌تر هستند. ابزار‌های استانداردی برای شیرینی و کیک‌پزی استفاده می‌شوند که در زیر فقط به چند مورد معمول آن‌ها اشاره خواهم کرد.

قالب کیکسینی فلزی برای شیرینیقالب فنجانی برای مافین
لیست جهیزیه کامل عروس 1399
انواع لوازم خانگی عروس: لوازم و ابزارهای آشپزخانه

وقتی آشپزخانه‌ی ما، آن آشپزخانه‌ای باشد که تجهیزات کامل دارد، اشتیاق ما به آشپزی در آن هم بیشتر می‌شود. پس بهتر است تا می‌توانید لوازم مربوط به آشپزی را خریداری کنید.

کاسه‌های سایز بزرگ و متوسطقاشق‌ها و فنجان‌های قابل اندازه‌گیرییک قفسه برای انبار کردن آرد و گندم و غیرهنگهدارنده ابزارهای آشپزخانهقاشق‌های چوبیدرباز کن قوطیقیچی آشپزخانهچاقو در انواع و اندازه‌های مختلفتخته‌های برش گوشت و غیرهحوله‌ی مخصوص آشپزخانهانواع لوازم خانگی عروس: وسایل میز پذیرایی

بشقاب و قاشق و چنگال جزو لوازمی هستند که هم برای مصارف عادی به کار می‌روند و هم برای مواقعی که مهمان دارید. بهتر است از هرکدام این‌ها یک دست اضافه‌تر هم تهیه کنید.

چنگال، چنگک سالاد، قاشق چایخوری، قاشق سوپ‌خوری، چاقو- همه‌ی این‌ها به اندازه ۸ تا ۱۲ نفربرای مصارف روزانه- بشقاب شام و نهارخوری، بشقاب سوپ‌خوری برای ۶ نفر یا بیشتر (هر آنچه که خودتان صلاح می‌دانید)بشقاب میوه یا دسرلیوان‌های هم‌شکل ۴، ۶ و ۸تاییماگ قهوه یا فنجان‌های چایخوریست نگهداری ادویه جات و نمکدان و جای فلفلنگهدارنده پیش‌بندیک ست از کاسه‌های پذیرایی

انواع لوازم خانگی عروس: وسایل تمیزکننده کف خانه

برای تمیزکردن محیط خانه وسایل زیادی با تنوع بسیار برای تهیه و خرید وجود دارد. اما در اینجا قصد دارم وسایل مهم و اساسی را برای شما لیست کنم.

جارو برقیجارو و خاک‌اندازطی زمین‌شوی (ترجیحاً میکروفایبر)فرچه و سطلجارو دستی بلندبخارشوی

انواع لوازم خانگی عروس: ملافه و حوله

مانند بشقاب‌ها، باید ملافه و حوله‌ی اضافی داشته باشید. زیرا زمانی که قبلی‌ها نیاز به شست‌وشو دارند، می‌توانید از اضافی‌ها استفاده کنید. همچنین بهتر است برای مهمان‌هایتان هم ملافه‌ی اضافی در نظر داشته باشید.

حوله حمامحوله دستلیف و کیسه‌ی حمامروتختیپتوبالشت و روبالشتی (برای مهمانان هم در نظر بگیرید)رومیزیپادری

اکنون که یک لیست کلی و پایه برای خرید لوازم خانگی برای شما تهیه کردم، وقت آن است که سری به دنیای جدیدترین لوازم خانگی بزنیم.

جدیدترین لوازم خانگی برای عروس

ماشین ظرفشوی

ماشین ظرفشویی جزو جدیدترین لوازم خانگی برای عروس محسوب نمی‌شود، زیرا مدت زیادی است که برای کمک به خانم‌ها وارد بازار شده است. اما همین وسیله‌ی راحتی خانم‌ها انواع مختلفی دارد. می‌توانید با توجه به اندازه‌ی آشپزخانه‌ی خود و سلیقه‌ی مخصوص خودتان آن را تهیه کنید.

لیست جهیزیه کامل عروس 1399
ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی هم یکی از لوازم راحتی شما در خانه است و البته قطعاً ضروری نیز هست. در قدیم، خشک‌کن و لباسشویی از هم جدا بودند که حالا هردوی این‌ها را می‌توان در یک ماشین لباسشویی خوب پیدا کرد. با پیشرفت تکنولوژی، امکانات بیشتری به ماشین‌های لباسشویی اضافه شده است که می‌توان انواع مختلف و پیشرفته‌ی آن‌ها را در بازار پیدا کرد.

لیست جهیزیه کامل عروس 1399
مایکروویو

مایکروویوها یکی از ضروری‌ترین لوازم هر خانه هستند. می‌توان مقدار زیادی از غذا را در یک زمان مشخص در آن گرم کرد.

انواع مختلف مایکروویو در بازار موجود است. شما می‌توانید هرکدام از آن‌هایی که می‌خواهید را در بازار تهیه کنید. در حقیقت خیلی بیشتر از آنچه که تصورش را کنید، در میان مایکروویوهای موجود در بازار تنوع وجود دارد. اگر برای گرم کردن مقادیر زیادی غذا به مایکروویو بسیار بزرگ احتیاج دارید، به همان اندازه هم می‌توانید نوع مناسب خود را در بازار پیدا کنید. همچنین مایکروویوهای بسیار فشرده و کوچکی هم برای محیط کوچک آشپزخانه‌تان وجود دارد که می‌توانید آن را هم در بازار تهیه کنید.

مایکروویوها زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کنند. مخصوصاً برای زمانی که مهمان‌های زیادی دارید، شما را تا حد زیادی همراهی می‌کند. حتی برای زمانی که به گرم کردن چیزی نیاز دارید، هر چند کوچک، می‌توانید از مایکروویو استفاده کنید تا کمتر از ۳۰ ثانیه به خواسته‌ی خود برسید. از لحاظ قیمت هم به صرفه‌اند، پس الان دلایل کافی برای آن دارید.

منبع: فروشگاه لوازم خانگی لیروفا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید