خانم ها، با این چند نکته آرایشگر حرفه ای خود باشید


چرا استفاده از لوازم آرایشی بین خانم ها در سراسر جهان مرسوم است؟ راه های تشخیص لوازم آرایشی اصل از لوازم فیک و نامرغوب چگونه است؟ کدام محصول آرایشی بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره دارد؟ اصول و رازهای استفاده از محصولات آرایشی چیست؟

تمایل به زیبایی و جذاب بودن امری طبیعی بین همه افراد به خصوص خانم ها می باشد. بی شک بهترین راه حل برای زیباتر شدن و برقراری تناسب بین اجزای مختلف صورت استفاده از محصولات آرایشی است. این لوازم انواع مختلفی دارند که از بین تمامی محصولات آرایشی، رژ لب، ریمل، کانسیلر و پنکک جزو محبوب ترین ها محسوب می شوند. از آنجا که بازار خرید و فروش این محصولات بسیار داغ است، خانم ها هنگام خرید باید توجه داشته باشند تا محصولی که قصد خرید آن را دارند اصل و با کیفیت باشد. علت حساسیت بالا در انتخاب و خرید لوازم آرایشی، در تماس بودن این لوازم با پوست صورت است. نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه و استفاده از محصولات فیک و نامرغوب می تواند عوارض جبران ناپذیر و بسیار بدی را به دنبال داشته باشد. در ادامه به مهمترین نکاتی که هنگام خرید و استفاده از لوازم آرایشی باید بدانید می پردازیم.

رژ لب، گل سرسبد لوازم آرایشی

رژ لب، دوست داشتنی ترین محصول آرایشی بین خانم ها می باشد که از موم، سرب، الکل، خوشبو کننده و رنگ ساخته می شود و زیبایی و طراوت خاصی به لب ها میبخشد. یکی از ویژگی های خاص رژ لب داشتن تنوع بالا در رنگ است که خانم ها به راحتی می توانند با توجه به لباس و کفشی که می پوشند رنگ رژ لبشان را با آن ها ست کنند.

نکته بسیار مهم در خرید رژ لب توجه به کیفیت و اصل بودن آن است. از آنجا که محصولات فیک رژ لب از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با محصولات اصل ندارند باید دقت بیشتری در خرید رژ لب خود داشته باشید. از آسان ترین راه های تشخیص رژ لب اصل می توان به بوی رژ لب، تاریخ انقضا، پلمپ بودن محصول و….. اشاره کرد.

خانم ها، با این چند نکته آرایشگر حرفه ای خود باشید

رژ لب به دو دسته تقسیم می شود که رژ لب جامد و رژ لب مایع نام دارند. همچنین این محصول مدل هایی مختلفی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

رژ لب مخملی رژ لب مات رژ لب اکلیلی رژ لب براق رژ لب مدادی رژ لب شبرنگ

انواع ریمل ها و تاثیر آن در زیبایی چشم ها

داشتن مژه هایی بلند و حجیم آرزوی هر خانمی است. از آنجا که ریمل ابزاری برای زیبایی چشم ها می باشد از این رو جایگاه ویژه ای در بین محصولات آرایشی دارد. ریمل ها انواع مختلفی دارند که می توان به ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده، ریمل فر کننده، ریمل ضد آب، ریمل فیبری، ریمل های رنگی و… اشاره نمود که هر کدام کاربرد و تاثیر متفاوتی بر روی مژه ها می گذارند.

به عنوان مثال ریمل حجم دهنده برای خانم هایی که مژه های کوتاه و کم پشت دارند بسیار کارآمد است و تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها می گذارد. ریمل حجم دهنده دارای برسی ضخیم و بزرگ است و هر بار حجم زیادی از ریمل را در تمام بخش های مژه می نشاند. پس هنگام خرید ریمل حجم دهنده حتما به برس آن توجه کنید تا خشک یا کوچک نباشد.

خانم ها، با این چند نکته آرایشگر حرفه ای خود باشید

اهمیت انتخاب کانسیلر در زیبایی چهره

امروزه بیشتر آرایش ها به صورت گریمی انجام می شود و همه به دنبال رفع و پوشاندن ایرادهای چهره خود هستند. از این رو استفاده از کانسیلر هنگام آرایش بسیار حائز اهمیت است. از کانسیلر برای پوشاندن ایراداتی مانند قرمزی اطراف بینی، تیرگی زیر چشم، انواع جوش های صورت و رفع پف های صورت به کار گرفته می شود. کانسیلر در واقع یک کرم پودر فشرده و روشن است و با توجه به رنگ پوست، کانسیلر مناسب و مرتبط با آن استفاده می شود. هنگام خرید کانسیلر، انتخابتان باید بر اساس نوع پوستی که دارید باشد.

کانسیلر مایع: بهترین انتخاب برای پوست های معمولی، چرب و حساس می باشد.

کانسیلر ماتیکی یا استیکی: برای پوست های نرمال، حساس و خشک قدرت پوشانندگی بالایی دارد.

کانسیلر کرمی: برای افرادی که پوست مختلط و خشک دارند کانسیلر کرمی انتخاب مناسبی می تواند باشد.

خانم ها، با این چند نکته آرایشگر حرفه ای خود باشید

خانم ها، این نکات را درمورد پنکک به یاد بسپارید

استفاده از پنکک علاوه بر تثبیت مواد آرایشی روی پوست، باعث کنترل چربی و طبیعی تر شدن آرایش صورت می شود. پنکک پودر خشک و فشرده است که به دلیل پودری بودن آن، پوشش مناسبی برای ناهمواری های پوست صورت و فیکس کردن کانسیلر و کرم پودر می باشد. پنکک دارای انواع مختلفی چون پنکک پوست های خشک، چرب و معمولی است که با توجه به نوع پوست انتخاب می شود.

اکثر خانم ها هنگام خرید پنکک، آن را روی پوست دستشان تست می کنند که به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بهترین راه برای تست رنگ و کیفیت پنکک، امتحان آن روی چانه یا کنار بینی است.

از دیگر مزایای استفاده از پنکک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیرسازی آرایش اصلاح آرایش مات کردن آرایش لب حجم دادن به مژه ها جوان تر نشان دادن صورت خانم ها، با این چند نکته آرایشگر حرفه ای خود باشید

چرا باید در خرید لوازم آرایشی دقت کنیم؟

همانطور که می دانید لوازم آرایشی مدت زمان زیادی روی صورت می مانند. رژ لب می تواند سرب را که بسیار خطرناک است وارد بدن کند. کانسیلر، پنکک و کرم پودرها به راحتی از طریق منافذ موجود بر روی پوست وارد بدن می شوند. ریمل ها نیز تماس مستقیم با چشم که حساس ترین بخش صورت است دارند. در صورتی که هر کدام از این محصولات کیفیت مناسب را نداشته باشند می توانند زمینه ساز مشکلات پوستی بسیار خطرناکی شوند.

در خرید و استفاده از لوازم آرایشی چه نکاتی را باید بدانیم

با توجه به افزایش محصولات نامرغوب و غیر اصل در بازار، حتما از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها خرید خود را انجام دهید. البته بهترین راه برای خرید لوازم آرایشی مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد. از آنجا که برند های معتبر مانند روبی سان وبسایت فروشگاهی رسمی برای محصولات خود دارند، خرید آنلاین از این سایت می تواند خیالتان را از بابت اصل بودن محصولات راحت کند.

دقت داشته باشید بسته بندی لوازم آرایشی پلمپ و دارای علامت استاندارد باشد.

هر چقدر مدت زمان ماندگاری لوازم آرایشی کمتر باشد برای سلامت پوست شما مفیدتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که لوازم آرایشی دارای تاریخ انقضا باشند. اغلب محصولات غیر اصل تاریخ انقضا ندارند.

تهیه محصولات آرایشی باکیفیت

در انتخاب محصولات آرایشی همانطور که گفته شد فاکتورهای بسیاری وجود دارد که هنگام خرید محصولاتی مانند رژ لب، کانسیلر، پنکک، ریمل حجم دهنده و... باید همه آنها را مدنظر داشته باشید. در خرید این لوازم به هیچ عنوان گول قیمت پایین برندهای ناشناخته را نخورید چون این لوازم به طور مستقیم با صورت شما سروکار دارد، پس هر گونه کوتاهی می تواند مشکل ساز شود.

در حال حاضر بهترین روش تهیه لوازم آرایشی اصل و باکیفیت، مراجعه به سایت های معتبر در این زمینه است. فروشگاه اینترنتی روبی سان یکی از بهترین برندهای آرایشی بهداشتی می باشد که سال هاست با ارائه محصولات درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی توانسته حسابی نام خود را بین خانم ها و خریداران لوازم آرایشی محبوب کند. چنانچه قصد خرید رژ لب، دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید کانسیلر و پنکک، خرید ریمل و... را با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید می توانید به وبسایت روبی سان به نشانی https://rubisun.ir/ مراجعه نمایید.

*رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...