اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند


اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان این‌که اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند، گفت: طی دو ماموریت جداگانه و غافلگیرانه، اعضای باند سرقت احشام اهر را در استان اردبیل دستگیر کردیم.

سرهنگ قدرت آقاپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این‌که در سه ماهه نخست سال‌جاری، سرقت احشام در شهرستان اهر افزایش یافته بود، پیگیری و شناسایی عامل یا عاملان سرقت احشام شهرستان در دستور کار عوامل فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: از طریق کار اطلاعاتی، منابع مخبران و بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌هایی که سرقت در آن اماکن صورت گرفته بود، توانستیم سارقان را که ساکن استان همجوار بودند، شناسایی کرده و با اخذ قرار نیابت قضایی، سارقان را در استان اردبیل دستگیر کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این رابطه، طی دو ماموریت غافلگیرانه و جداگانه، اعضای باند سرقت احشام شهرستان اهر که سه نفر بودند را دستگیر کرده و به شهرستان اهر بازگرداندیم.

سرهنگ آقاپور گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان و مشکین‌شهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شدند.

وی افزود: خوشبختانه با دستگیری اعضای اصلی باند سرقت احشام شهرستان‌های اهر و همجوار که همه آن‌ها سابقه‌دار بودند، توانستیم این باند را متلاشی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی