دو مربی کردستانی هدایت تیم ملی تنیس روی میز را برعهده گرفتند


دو مربی کردستانی هدایت تیم ملی تنیس روی میز را برعهده گرفتند

سنندج - ایرنا - رییس فدراسیون تنیس روی میز طی احکامی دو مربی کردستانی را به سمت سرمربی و مربی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشورمان تعیین و منصوب کرد.

علی قارداشی روز دوشنبه طی احکام جداگانه ای جمیل و میدیا لطف اله نسبی را به سمت سرمربی و مربی تیم ملی تنیس روی میز رده سنی بزرگسالان کشور منصوب کرد.

بر این اساس، جمیل لطف اله نسبی مربی کردستانی که پیش از این نیز سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را عهده دار بود با این حکم مجددا در این سمت ابقا شد، میدیا لطف اله نسبی نیز از مربیان جوان کردستانی است که با حکم رییس فدراسیون به سمت مربیگری تیم ملی بزرگسالان تعیین شد.

کاراته کاهای کردستانی جایگاه سوم رنکینگ لیگ کاراته وان پسران را کسب کردند

فدراسیون کاراته با درنظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا پایان رقابت های لیگ کاراته وان پسران کشور را اعلام کرد و طی آن نماینده کردستان عنوان سوم رنکینگ کاتای تیمی رده سنی جوانان این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

پس از پایان جلسه هیات رییسه سازمان لیگ کاراته کشور که با حضور مسوولین برگزار کننده این لیگ و به صورت وبینار برگزار شد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری آخرین مرحله رقابت های کاراته وان پسران، مقرر شد ‌پایان این مسابقات اعلام و نفراتو تیم های برتر آن معرفی شوند.

در پایان این جلسه جایگاه ورزشکاران در رده بندی نهایی، رنکینگ آنها تا پایان مرحله سوم مبنای محاسبه قرار گرفت.

طبق این گزارش، باشگاه کاراته آسوی شهرستان بانه که به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور داشت با بدست آوردن یک هزار و ۲۳۰ امتیاز رنکینگ سوم بخش کاتای تیمی رده سنی جوانان لیگ کاراته وان پسران را به خود اختصاص داد.

آکام خندانی، دیار محمدی و اشکان رحیمی سه کاراته کای بانه ای با مربیگری آسو عطاپور در ترکیب تیم استان کردستان در رقابت های لیگ کاراته وان به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم های صنعت مس کرمان با ۲۰۹۰ امتیاز و آکادمی آستانه اشرفیه با ۱۴۷۰ امتیاز عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

در صورت عادی شدن شرایط و آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در رده های پایه، چهار نفر نخست رنکینگ کاراته وان پسران و دختران در اردو حضور خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید