برگزاری مجازی برنامه های هفته عفاف و حجاب


برگزاری مجازی برنامه های هفته عفاف و حجاب

مجید خوبی زاده گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز جنوب کرمان، بخش قابل توجهی از برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز جنوب کرمان، بخش قابل توجهی از برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را یک ضرورت برشمرد و افزود: امروز با توجه به هجمه های دشمن و تهاجم فرهنگی ضروری است که فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گسترش یابد بنابراین یکی از برنامه های کانون های مساجد جنوب کرمان، تولید محتوا با مضمون عفاف و حجاب در سطح فضای مجازی می باشد.

وی عنوان کرد: به همین منظور تعدادی از کانون ها اقدام به تولید کلیپ هایی حاوی تصاویری مرتبط با حجاب و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص کرده و علاوه بر این نیز عکس نوشته هایی با همین مضمون تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کردند.

خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون های مساجد با بهره گیری از طرح ملی راهکار، برگزاری منبر های مجازی با موضوع عفاف و حجاب و ضرورت حفظ و ترویج آن در جامعه می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: همچنین تعدادی دیگر از کانون ها به منظور روشنگری بانوان در خصوص توطئه های دشمنان برای کم رنگ شدن نقش عفاف و حجاب در جامعه و نابودی بنیان خانواده ها، اقدام به برگزاری سلسله نشست های مجازی سبک زندگی فاطمی کردند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات تاثیر گذار کانون ها برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تهیه چادر مشکی کرده و اهدا شاخه های گل، روسری و همچنین اهدا چادر مشکی به تعدادی از دختران بود.

خوبی زاده ابراز کرد: تعدادی از کانون های فرهنگی هنری نیز در مساجد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، مراسم بزرگداشت هفته عفاف و حجاب همراه با سخنرانی و اهدا جوایز به بانوان محجبه، برگزار کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در سطح جنوب کرمان از ۱۹ تیر آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی