مهمترین محور وصیت شهدا برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود


مهمترین محور وصیت شهدا برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود

سرهنگ اختری گفت: مهمترین محور وصیت شهدا برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود و تاکنون تلاش شده تا این فرهنگ اسلامی و دینی به عنوان یک ارزش توسط جامعه حفظ و حراست شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ «یوسف اختری» امروز (24 تیرماه) در مراسم یادواره شهدای محله عباسقلی نژاد به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد کوثر، نور هدایت و نرجس خاتون و پایگاه بسیج فاطمیه در مسجد فاطمیه گفت: خواهران شهید بهترین الگوی ماندگار برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مدافع این فرهنگ غنی اسلامی هستند و باید کلام و وصیت این عزیزان به عنوان راهبرد فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان ترویج داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار تصریح کرد: توجه جدی به فرهنگ عفاف و حجاب در بین نوجوانان و جوانان زمینه استحکام بنیان خانواده ها را افزایش می دهد و موجب گسترش همدلی و نشاط در بین اعضای خانواده ها می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین محور وصیت شهدا برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود و تاکنون تلاش شده تا این فرهنگ اسلامی و دینی به عنوان یک ارزش توسط جامعه حفظ و حراست شود.

سرهنگ اختری افزود: تاکید دین مبین اسلام به فرهنگ عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم روابط اجتماعی متناسب با ارزش های اسلامی را در جامعه پایه ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: حمله دشمنان به ارزش های دینی به ویژه حجاب و عفاف با هدف فروپاشی بنیان خانواده صورت می گیرد که باید والدین در این خصوص دقت نظر بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار اعلام داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای تحکیم نبیان خانواده است و این موضوع می تواند زمینه ارتقای فرهنگ عمومی جامعه نیز شود.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا