اجرای بیش از 27 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز


اجرای بیش از 27 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز

میر صادقی گفت: در کل استان فارس بیش از 27 برنامه و مسابقه در فضای مجازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب، توسط کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز برگزار شد که مهمترین آنها مسابقه «ما همه دختران سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم»، بود.

«صدیقه سادات میرصادقی» با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز و جبهه عفاف و حجاب استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از جمعه هفته گذشته، سخنران هایی در خطبه های بعد از نماز جمعه شیراز با موضوعیت عفاف و حجاب به ایراد سخنرانی پرداخته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: کارگروه عفاف و حجاب نیز در دفتر امام جمعه شیراز و با حضور نمایندگان و دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد برای نخستین بار برگزار شد.

وی اضافه کرد: در کل استان فارس بیش از 27 برنامه و مسابقه در فضای مجازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد که مهمترین آنها مسابقه «ما همه دختران سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم»، بود.

میر صادقی عنوان کرد: این مسابقات شامل نوشتن متن ادبی، دل نوشته ها و مسابقه هنری با محوریت قصه گویی، کاریکاتور و فیلم های کوتاه، شعر و متون ادبی است که توسط هنرمندان فارس همچنان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: هشت نمایشگاه «جواهرانه» در سطح شیراز و سایر نقاط استان نیز با موضوع سیر تاریخی حجاب در اسلام طی هفته گذشته برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز با اشاره به بحران کرونا گفت: با توجه به شوع کرونا و عدم امکان برنامه های تجمعی، در فضای مجازی پیام های تبلیغاتی و تطبیقی برای جلب توجه و تشویق مردم به موضوع عفاف و حجاب ارسال شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید