بارش‌های همراه با رعد و برق در برخی مناطق


بارش‌های همراه با رعد و برق در برخی مناطق

کارشناس هواشناسی: امروز در برخی از مناطق کشور رگبار و رعد و برق و بارش‌های پراکنده و موقتی را پیش رو خواهیم داشت.

امیر سرکرده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز در برخی از مناطق کشور رگبار و رعد و برق و بارش‌های پراکنده و موقتی را پیش رو خواهیم داشت که البته بارش‌های این موقع از سال عمدتا در بازه زمانی کوتاه و محدود اتفاق می‌افتد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش‌های پراکنده در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل خواهیم داشت و در سواحل دریای خزر نیز از جمله استان‌های گیلان، مازندران و گلستان طی دو روز آینده بارش پیش بینی می‌شود.
وی گفت: پنج شنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز واقع در شمال استان‌های تهران، قزوین، البرز، زنجان و سمنان رگبار موقتی همراه با باد شدید لحظه‌ای و موقتی پیش رو داریم.
کارشناس هواشناسی گفت: برای جنوب غرب کشور مانند استان سیستان و بلوچستان و نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان طی دو روز آینده رگبار و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر را انتظار داریم.
وی افزود: نواحی شرقی کشور و شمال استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وهمچنین خراسان جنوبی به واسطه وزش باد با کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند شد.
سرکرده گفت: در نواحی جنوبی کشور آب‌های خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود به طوریکه ارتفاع موج در آب‌های سواحل مکران به دو متر خواهد رسید.
وی افزود: آب‌های دریای خزر نیز از روز پنج شنبه مواج خواهد بود و امروز دمای تهران در گرم‌ترین ساعت به ۳۵ درجه بالای صفر خواهدرسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟