توزیع بسته‌های ارزاق میان محرومان و دستگیری از کارگران آسیب‌دیده از کرونا


توزیع بسته‌های ارزاق میان محرومان و دستگیری از کارگران آسیب‌دیده از کرونا

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با همکاری هیئت ابولفضلیان تهران با شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را با هدف دستگیری از نیازمندان و کارگران بی‌کار شده شدت بخشید و تاکنون 300 بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) هر هفته میزبان هیئت ابولفضلیان تهران است؛ هیئتی که در سال 1341 برای داشتن مرکزی ثابت، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) را تاسیس کرد تا به این صورت این هیئت، پیوند خود را با مسجد و مسجدی ها تثبیت کند.

بنا بر این گزارش، این مسجد در دهه 60 مجموعه خیریه ای را با هدف سرپرستی ایتام راه اندازی کرد که اکنون بیش از هزار یتیم را با محوریت هیئت ابولفضلیان تهران و با عضویت غلامعلی حدادعادل، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی سرپرستی می کند.

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با همکاری هیئت ابولفضلیان تهران با شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را با هدف دستگیری از نیازمندان و کارگران بی‌کار شده و همسو با رزمایش همدلی و مواسات و خدمت کریمانه، شدت بخشید و تاکنون ۳۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کرده است.

مجموعه خیریه این مسجد نیز در دوره شیوع ویروس کرونا و باوجود مشکلاتی بسیار اقتصادی که برای اعضای آن ایجاد شده است ایتام را فراموش نکردند و کمک های ماهیانه خود را به دست این افراد می رسانند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا