پیگیر کاهش ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز هستیم


پیگیر کاهش ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز هستیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کاهش ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه‌ها و یا محدودیت ورود و خروج به استان مطرح شده و نیاز به مصوبه ستاد ملی دارد بنابراین در این راستا پیگیری‌های لازم را داریم.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه 24 تیرماه با بیان اینکه اکنون پس از چند ماه مقابله با کرونا، کادر بهداشت و درمان استان خسته هستند، افزود: وضعیت البرز در موج اول شیوع کرونا مطلوب بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اکنون نیز به لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی با مشکل جدی مواجه نیستیم.

شهبازی با اشاره به درخواست‌های مطرح شده از ستاد ملی مقابله با کرونا برای البرز، گفت: کاهش ساعت خدمات دهی اتوبوسرانی، طرح زوج و فرد و... از جمله این درخواست‌ها است.

وی افزود: از اقشار مختلف مردم البرز تقاضا دارم با توجه به اینکه البرز در زمره 13 استانی است که در شرایط هشدار قرار دارد، برای کاهش خسارات جانی همراهی بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز اضافه کرد: جای خرسندی دارد که موفق به جذب مساعدت‌های ویژه دولتی برای تقویت امکانات بهداشتی و درمانی و ارتقا سرانه‌های این بخش، شده ایم.

وی گفت: کاهش ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه‌ها و یا محدودیت ورود و خروج به استان مطرح شده و نیاز به مصوبه ستاد ملی دارد بنابراین در این راستا پیگیری‌های لازم را داریم.

شهبازی افزود: در شرایط کنونی از ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها که مورد وثوق مردم است، انتظار می‌رود در آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با کرونا با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی