اوج گیری موج دوم کرونا با حدود 576 هزار قربانی


اوج گیری موج دوم کرونا با حدود 576 هزار قربانی

کشور‌های آمریکا، برزیل، هند، روسیه، پرو همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به کووید 19 در جهان قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی وورلد مترز از میان ۱۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۶۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا، تاکنون ۷ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۵۵۱ نفر بهبود یافته اند و ۵۷۵ هزار و ۵۴۳ نفر فوت کردند.
اوج گیری موج دوم کرونا با حدود 576 هزار قربانی
۱۰ کشور آمریکا، برزیل، هند، روسیه، پرو، شیلی، اسپانیا، مکزیک، انگلیس و آفریقای جنوبی همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در جهان قرار دارند.

اوج گیری موج دوم کرونا با حدود 576 هزار قربانی
تعداد مبتلایان به کرونا در جهان از ۱۳ میلیون نفر گذشت
به گزارش پایگاه اینترنتی دانشگاه جانز هاپکینز، ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۹۷ نفر در جهان تاکنون به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده اند و از این میان ۵۷۲ هزار و ۴۱۱ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند. همچنین آمریکا با ۳ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۵۶ مورد مبتلا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از این کشور، برزیل با یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۹۶۷ مورد مبتلا و هند با ۸۷۸ هزار و ۲۵۴ مورد مبتلا در مکان‌های بعدی قرار دارند.
آخرین وضعیت کرونا در برزیل
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سائوپائولو، شیوع ویروس کرونا و تمام ناشناخته‌هایش در حالی در برزیل در حال افزایش است که این امرنشان میدهد عملا دولت برزیل با عملکرد ضعیفش در کنترل این بیماری موفق نبوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا