کشف بیش از 126 کیلوگرم موادمخدر در اندیمشک


کشف بیش از 126 کیلوگرم موادمخدر در اندیمشک

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 126 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع تریاک وحشیش در شهرستان اندیمشک کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بامداد سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی این محموله مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده وبرخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی با کار اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از یک باب منزل مسکونی که به عنوان محل نگهداری مواد مخدر مورد استفاده سوداگران مرگ بود، مقدار ۳۵ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر حشیش و ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تفاله کشف کردند.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی مقدار ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف کردند، افزود: در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

پیش از این نیز در ۲۲ تیرماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۲ عملیات جداگانه در شهرستانهای بهبهان و هندیجان خبر داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها