تیبو کورتوا: جایزه زامورا دستاورد فردی و تیمی بسیار رضایت بخشی است؛ 9 برد متوالی کار آسانی نیست


تیبو کورتوا: جایزه زامورا دستاورد فردی و تیمی بسیار رضایت بخشی است؛ 9 برد متوالی کار آسانی نیست

تیبو کورتوا یکی از مهره های کلیدی رئال مادرید در مسیر قهرمانی لالیگا 2019/20 بوده است.

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید بعد از تحمل یک فصل سخت، امسال به یک دیوار مستحکم در چارچوب دروازه تیم تبدیل شده اما بالاخره بعد از 507 دقیقه کلین شیت، دروازه اش مقابل گرانادا باز شد.

به گزارش طرفداری، کورتوا که همچنان شانس اول دریافت جایزه زامورا است، در پایان بازی گفت:

کسب پیروزی در 9 بازی بعد از قرنطینه گویای خیلی چیزهاست چون بازی در زمین تیم های سختی مثل سوسیداد، بیلبائو، اسپانیول،... آسان نیست. آنها تیم هایی بودند که برای هدف مشخصی بازی می کردند و این کار را سخت تر می کرد. امروز گرانادا تمام توان خود را به کار گرفت، و ما هم در نیمه اول خوب بازی کردیم و دو گل به ثمر رساندیم، اما می دانستیم که چطور فشار را تحمل کنیم و این مهم است. پیروزی خوبی بود و امیدوارم بتوانیم کار لالیگا را در بازی خانگی این هفته تمام کنیم.

واکنش کورتوا در دقیقه '35 بازی با گرانادا

می دانستم که نمی توانم از دروازه خارج شوم و توپ را بگیرم، بنابراین از قد و رفلکسم استفاده کردم تا مهار مهمی داشته باشم. در شروع نیمه اول هم یک موقعیت خطرناک را مشت کردم که اگر این کار را نمی کردم، فکر می کنم مهاجم گرانادا می توانست توپ را به گل تبدیل کند. همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم.

نیمه دوم و پیام زیدان

او به ما گفت که باید مالکیت توپ را بهتر در اختیار داشته باشیم و از سرعت رودریگو و آسنسیو استفاده کنیم، اما گرانادا واقعاً ما را تحت فشار قرار داد و کار را سخت کرد. ما با تجربه ایم و می دانیم که چطور بازی را کنترل کنیم. باید متمرکز باشیم و در بهترین فرم موفق به انجام این کار شدیم، و این را با واکنش های خود در محوطه جریمه نشان دادم. در نیمه دوم شاهد تلاش تیمی فوق العاده ای بودیم. بهترین بازی ما نبود؛ اما گاهی اوقات برای کسب پیروزی باید بدانید که چطور فشار را تحمل کنید.

9 برد متوالی برای رئال مادرید

خیلی از مردم فکر می کنند چون ما رئال مادرید هستیم پیروز می شویم، اما واقعاً کار آسانی نیست. در ورزشگاه های دشوار هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در لالیگا کیفیت بسیار بالایی وجود دارد و خیلی از تیم ها خوب بازی می کنند. بازی ها سخت هستند و همیشه نمی توان پیروز شد، اما ما موفق شده ایم. دو فینال دیگر باقی مانده و باید در آنها هم پیروز شویم.

جایزه زامورا

جایزه زامورا دستاورد فردی و تیمی بسیار رضایت بخشی است چون خیلی مورد انتقاد واقع شده بودم.

بیشتر بخوانید:

گرانادا 1-2 رئال مادرید؛ نهمین برد متوالی و 2 امتیاز تا قهرمانی 34

تیبو کورتوا در پی رکوردشکنی / ثبت 18 کلین شیت در فصل 2019/20 لالیگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!