توجه به رهنمودهای رهبری به دور از تفکرات جناحی


نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در رهنمود‌های رهبری خطاب به نمایندگان، ایشان به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات، به رهنمود‌های ایشان توجه کنند.

توجه به رهنمودهای رهبری به دور از تفکرات جناحیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما آقای عبدالرضا مصری در برنامه تیتر امشب ۲ شنبه شب شبکه خبر در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مولفه‌های مجلس قوی افزود: بیانات ایشان درباره مجلس یازدهم همه نمایندگان را امیدوار کرد و همه احساس کردیم از روز اولِ تشکیل مجلس، ایشان در همه لحظات در کنار ما حضور دارند، تا اینکه سخنان روز یکشنبه ۲۲ تیرماه را ایراد کردند.

وی تصریح کرد: این بیانات جامع و کامل و سرشار از امید و تقویت بخشی بود و به راستی هدیه‌ای به مجلسی‌ها بود.

آقای مصری گفت: ایشان مجلس را مظهر امید و انتظار مردم معرفی کردند؛ به این معنی که تاکید ایشان بر این دو واژه، مسئولیت سنگینی برای نمایندگان ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس افزود: بخش دیگری از بیانات رهبری به ترکیب مجلس معطوف بود که ایشان آن را «ترکیبی از جوانان پرانگیزه، با ایمان، پرتوان، تحصیلکرده و کارامد» معرفی کردند و فرمودند: «مجلسی داریم که قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس پس از انقلاب است» و وقتی که این تعابیر برای مجلسی به کار رود، آن را به مجلسی امیدبخش و خوب تبدیل خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: این فراز‌های رهبر انقلاب، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به انتظار‌ها در نمایندگان ایجاد می‌کند و با این رهنمود‌ها مجلس جان دوباره گرفت.

آقای مصری گفت: نکته حائز اهمیت در اظهارات رهبری این بود که ایشان در رهنمود‌های خود به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات به رهنمود‌های ایشان توجه کنند.

وی تاکید کرد: با فرمایشات رهبری، تعامل بعد از ۴۰ سال معنا شد.

آقای زنگنه، نماینده مجلس هم گفت: رهبر انقلاب فرمودند، احساسی عمل نکنید، آنچه صلاح مردم و منطقی است انجام دهید.

وی افزود: مردم در اسفندماه در شرایطی پای صندوق‌های رای آمدند که وضع معیشتی شان بسیار دچار مشکل شده بود و به تعبیر رهبر انقلاب مجلس امیدبخشی روی کار امد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این حضور مردم حاوی معنایی است که مردم احساس کردند این مجموعه‌ای که رهبری با عنوان مجلس انقلابی معرفی کردند با تمسک به روش‌های انقلابی و بازگشت به شعار‌های اصیل انقلاب، از مشکلات عبور خواهد کرد.

وی در این باره گفت: البته در کنار این امیدبخشی، انتظاراتی ایجاد می‌شود که البته با افت‌هایی هم همراه است.

آقای قادری، دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: مردمی بودن می‌تواند یکی از مهمترین خصیصه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند