خون شهدای مدافع حرم در راه اسلام ناب ریخته شده است


خون شهدای مدافع حرم در راه اسلام ناب ریخته شده است

کرج - ایرنا - فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) بیان داشت: خون شهدای مدافع حرم در راه احیای اسلام ناب، کرامت انسانی و آزادی بشریت ریخته شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماجرای جبهه مقاومت و دفاع از حرم آل الله ماجرای امتداد خط عاشورا است.

وی افزود: زمانیکه حضرت زینب (س)‌ را وارد کاخ یزید کردند، یزید برای تحقیر این بانوی بزرگ اسلام چند جمله ای گفت که تفسیرش را در عمل شهدای مدافع حرم می بینیم.

رفیعی اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س) نیز جواب کوبنده ای داد و گفت «به ولله قسم که شما نمی توانید اسم ما را از تاریخ حذف کنید و ما در تاریخ زنده هستیم».

وی گفت: شهادت اندیشمندان و آزادی خواهان عالم گواه این جمله حضرت زینب (س) است به طوریکه وقتی استقلال طلبان هند از گاندی سوال می کنند که راه و رسم آزادگی و شیوه مبارزه را از چه کسی آموختی، گفت «از حسین بن علی (ع) و شیعیان که در مقابل زور و ظلم سرتعظیم فرود نخواهیم آورد».

وی با بیان اینکه راه حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) زنده است، افزود: پس از ۱۴۰۰ سال دستگاه استکبار جهانی با همان کینه تاریخی که اتفاق افتاده بود دوباره دور هم جمع شدند که جبهه زر و زور و تزویر بود که معاویه در مقابل حضرت علی (ع) داشت .

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع) ادامه داد: این بار دستگاه استکبار جهانی تمام این ناخالصی های تاریخ و کجی ها را تحت عنوان داعش، النصره، جیش الفتح، جیش الحر و ... دور هم جمع کرد و تمام این ها یک حرف روشن داشتند که تصویر شهید سرافراز ما شهید محسن حججی همان تصویر بود و شمشیر همان شمشیر ابن ملجم بود و یاران همان یاران امیرالمومنین (ع) هستند.

وی گفت: ما در تجلیل شهیدان دفاع از حرم در تفسیر این خط ایستاده ایم و شهیدان مدافع حرم به تعبیر مقام معظم رهبری از اولیای الهی بودند.

رفیعی اظهار داشت: دنیا مدیون شهدای مدافع از حرم است و تمام کج فهمی ها که اصلاح شد و تمام ظلم هایی که به بشریت در اثر این کج فهمی چه به دست عمله های داعش و چه به دست حمایت کنندگانش استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا در فهم نادرست تاریخ اتفاق افتاد، اصلاح شد.

وی تصریح کرد: این کشته ها در جمع بشریت زیاد است ولی چرا از شهیدان و شهیدان دفاع از حرم تجلیل می کنیم که برای این است که این شهیدان حقیقت هایی که می رفت در فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند را اصلاح کردند.

وی افزود: اسلام حقیقی اسلام مدافع کرامت انسانی و اسلام حیات بخش بشریت و اسلام اینکه در صلح در کنار هم می توان به انتظار مصلح کل امام زمان (عج) نشست است و شهیدان دفاع از حرم آن را تفسیر کردند.

رفیعی با اشاره به شهادت مدافع حرم «ابراهیم اسمی» گفت: امروز سر سفره یکی دیگر از این شهیدان قرار داریم و این سلسله ادامه دارد به طوریکه امروز اسمی، دیروز حاج قاسم و فردا صف طویل منتظران شهادت که نشسته اند، می باشد.

وی یادآور شد: خصوصیت بارز شهید اسمی اهل نماز اول وقت بودن است ولی این جوان امروز به عرش نشسته جوان با حجب و حیایی بود که کم حرف می زد و خوب عمل می کرد و همین سماجت برای حضور در نیروی قدس وجبهه مقاومت با همه این حیا و کمرویی و حجبش اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: اخلاص ویژگی بارز شهید اسمی در مدت یکسال حضور در سوریه بود و او مزد شهادت خود را در خادمی حسین بن علی (ع) گرفت.

رفیعی اظهار ضمن اظهار امیدواری بر اینکه محرم و صفر امسال ما دور از کرونا با صلابت برگزار شود، گفت: سال های سال شهید اسمی، ماه محرم خادم سیدالشهدا (ع)بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند