25 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد امسال به چرخه تولید باز می گردند


25 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد امسال به چرخه تولید باز می گردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 واحد صنعتی راکد استان امسال به چرخه تولید باز می گردند.

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست روز دوشنبه ۲۳ تیرماه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: طی سال گذشته در بخش‌های مختلف صنعتی ۲۰ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند و برنامه امسال نیز ۲۵ واحد صنعتی است.
وی اظهار کرد: در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات ۵۰ میلیارد تومان برای ۲۰ واحد صنعتی مصوب شد و آمادگی داریم با حضور سرمایه‌گذار و بانک‌ موانع واحدها را رفع کند. ۲۰ واحد صنفی که نیازمند تسهیلات بودند حدود ۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش مجموع اقتصادی استان بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است که در جلسات آینده کمیته تخصصی احیاء واحدهای راکد تشکیل می‌شود.
صمیمی تصریح کرد: در نشست امروز علاوه بر بررسی مشکلات واحدها، مشکل دو واحد دستمال کاغذی سبحان و آب معدنی برف دم‌چنار بررسی و مصوباتی داشتیم که با بازگشت این واحدها به صورت مستقیم برای بیش از ۴۲ نفر و غیرمستقیم برای ۶۵ نفر شغل ایجاد شود.
وی ادامه داد: دست سرمایه گذاران را که در استان اقدام به سرمایه گذاری کنند را می بوسیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از بانک‌های عامل استان که همکاری و مساعدت لازم را در جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی و تولیدی داشتند، تشکر می‌کنم.
صمیمی دوست اظهارکرد: معمولا هر هفته یک جلسه برای بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان در راستای جهش تولید برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید