امکان اتمام 81 پروژه ملی توسط قرارگاه خاتم تا پایان دولت دوازدهم


امکان اتمام 81 پروژه ملی توسط قرارگاه خاتم تا پایان دولت دوازدهم

در نشست کمیسیون عمران مجلس، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از امکان اتمام 81 پروژه تأثیرگذار ملی توسط این قرارگاه تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در نشستی که روز یکشنبه (22 تیرماه) به دعوت کمیسیون عمران مجلس برگزار شد، دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ضمن تشریح فعالیت‌های عمرانی این قرارگاه در سطح کشور گفت: در صورت مساعدت دولت و مجلس، امکان اتمام 81 پروژه تأثیرگذار ملی در حوزه عمرانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تا پایان دولت دوازدهم وجود دارد.

در این جلسه رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن اعلام آمادگی نمایندگان و اعضای این کمیسیون برای هر گونه همکاری در این زمینه اظهار داشت: مجلس می‌تواند از ظرفیت‌های قانونی بودجه سال 1399 در خصوص تهاتر دارایی‌ها و اموال برای تأمین منابع مالی پروژه‌های مورد نظر استفاده کند.
محمدرضا رضایی کوچی گفت: با اجرای این پروژه‌ها شاهد توسعه زیرساخت‌های کشور خواهیم بود و جهش مناسبی در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.
عضو کمیسیون عمران مجلس نیز در خصوص این نشست اظهار داشت: امیدواریم قرارگاه بتواند با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌‌هایی که دارد یکسری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام که تا برخی مراحل مختلفی پیش رفته‌اند را تا پایان این دولت به اتمام برساند.
اقبال شاکری در ادامه به مسأله تامین مسکن از سوی قرارگاه اشاره کرد و گفت: گرچه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تاکنون به صورت انبوه وارد مبحث تأمین مسکن نشده است اما در خصوص راه‌های مختلف حضور و مشارکت قرارگاه در مساله تأمین مسکن هم در این جلسه بحث و گفت‌وگو شد.
وی بیان داشت: قرارگاه به عنوان یک مجموعه رسالت‌محور با توجه به توان و ظرفیتی که دارد، این امیدواری و اطمینان را ایجاد می‌کند که با وجود شرایط سخت و مشکلاتی که وجود دارد، بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور به خوبی برای اتمام پروژه‌های بزرگ و حتی آغاز پروژه‌های جدید حیاتی و اولویت‌دار از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) استفاده کنیم.
لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جهت توسعه کشور
محمدرضا پورابراهیمی در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جهت توسعه کشور در سال جهش تولید تأکید کرد.
دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز در این جلسه، ضمن تشریح فعالیت‌های عمرانی این قرارگاه در سطح کشور، پیشنهادهایی را در جهت رونق‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی کشور ارائه کرد که مورد استقبال اعضای این کمیسیون قرار گرفت‌.
در پایان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی خود را به منظور رفع مشکلات پیش روی اجرای پروژه‌های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی