تساوی بازی تیمهای داماش و فجرسپاسی زیر بارش باران


تساوی بازی تیمهای داماش و فجرسپاسی زیر بارش باران

رشت - ایرنا - تیمهای فوتبال داماش گیلانیان و فجرسپاسی شیراز در جریان رقابت های لیگ دسته اول کشور به نتیجه مساوی دست یافتند.

در جریان این مسابقه که دوشنبه شب در هفته بیست و نهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور برگزار شد ، دو تیم فوتبال داماش گیلانیان و فجرسپاسی شیراز به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

این دیدار، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، زیر بارش باران و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

این مسابقه با برتری داماشی ها آغاز شد و این تیم توانست در همان دقایق اولیه، به گل برتری خود نیز دست یابد و محمد رستمی بازیکن این تیم در دقیقه دهم و از داخل محوطه جریمه با یک ضربه دقیق تنها گل تیم داماش را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل ، داماشی ها فرصت داشتند تا دوباره دروازه حریف خود را باز کنند اما فرصت های این تیم به هدر رفت تا در نهایت نیمه اول این دیدار با همان تک گل به سود تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز برتری با داماش همراه بود اما، این تیم فجرسپاسی بود که روی یکی از حملات خود به گل دست یافت و بابا محمدی مهاجم این تیم موفق شد در دقیقه ۶۵ دروازه تیم داماش را باز کند تا بازی با نتیجه مساوی دنبال شود.

پس از به ثمر رسیدن گل مساوی ، داماشی ها بر شدت حملات خود به خصوص در دقایق پایانی افزودند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما به دلیل بی دقتی بازیکنان این تیم و همچنین درخشش دروازبان تیم فجرسپاسی، این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، محمدباقر پورباقر با کمک های حمیدرضا کنعانی و حسین سلیمانی برعهده داشتند که در جریان این دیدار، میعاد یزدانی و سعید باقرپسند از تیم داماش ، امیرحسین صدقی و احسان الوان زاده از تیم فجرسپاسی شیراز کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی ، بهتاش میثاقیان ، آزاد جعفرزاده ، محمد رستمی ، عباس کندل ، میعاد یزدانی ، میلاد صفایی ، سعید باقرپسند، میثم پسندیده( سعید طالبی)، محمد مختاری ، سینا شاه عباسی و با سرمربیگری مازیار ربیعی فر رو در روی فجرسپاسی شیراز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با ترکیب سعید جلالی راد، علی اکبر حیدرنیا، ابوالفضل علایی ، محمد امینی ، امیرحسین صدقی، رحیم آلبوغبیش ( ایمان شوریابی)، ایوب کلانتری ، میلاد غریبی ، میلاد احمدی ، احسان الوان زاده ، بابا محمدی و با سرمربیگری داود مهابادی به مصاف داماش رفت.

با توجه به کسب نتیجه مساوی در این دیدار، تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با حضور ۱۸ تیم، فجرسپاسی شیراز با ۳۹ امتیاز در مکان دهم و داماش گیلانیان با ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین اظهارنظر جنجالی بن گویر درباره زندانیان فلسطینی