غیبت پنج بازیکن داماش، اعتراض شدید کادرفنی فجرسپاسی


غیبت پنج بازیکن داماش، اعتراض شدید کادرفنی فجرسپاسی

رشت - ایرنا - بازی تیمهای فوتبال داماش گیلانیان و فجرسپاسی شیراز حاشیه هایی نیز داشت که غیبت پنج بازیکن داماش و اعتراضات شدید کادرفنی فجرسپاسی از مهمترین این حواشی بود.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و فجرسپاسی شیراز دوشنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

این مسابقه ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد که البته قبل از دقایقی از شروع این دیدار، بارش باران در رشت آغاز و این مسابقه تا پایان نیز زیر بارش باران انجام شد .

داماشی ها با کوله باری از مشکلات در این دیدار حضور یافتند که یکی از این مشکلات غیبت پنج بازیکن این تیم بود که آرمین منفرد دوست ، محمدرضا مهدوی ، مهدی محمدنظرپناه ، سیدکاظم رحمانی و علی حقدوست به دلایل مختلف از جمله آسیب دیدگی در این دیدار غایب بودند.

البته این در حالی است که مالک و مدیرعامل باشگاه داماش نیز مشخص نیست چون مدیران این باشگاه حدود دو هفته گذشته طی نامه ای به استاندار گیلان ، از ادامه تیمداری انصراف دادند که البته این امر طی یک دو سال اخیر و برای چندمین باز اتفاق افتاده است.

یکی دیگر از اخباری که قبل از آغاز این دیدار شنیده شد، عدم پرداخت پول هتل محل اسکان تیم داماش بود که داماشی ها قبل از رویارویی با فجرسپاسی شب گذشته برای برپایی اردو، در یکی از هتل های شهرستان فومن اقامت گزیدند اما مسئولان این تیم تاکنون نتوانستند هزینه اقامت را پرداخت کنند و تیم داماش با این مشکلات به مصاف تیم فجرسپاسی رفت.

قبل از آغاز این دیدار نیز، کادرفنی داماش به سمت کادرفنی فجرسپاسی رفت و به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی از فاصله چند متری به آنان خوش آمد گفتند و البته از دست دادن و روبوسی نیز خبری نبود ضمن اینکه کاپیتان های دو تیم نیز به همین دلیل قبل از آغاز بازی با هم و با داوران دست ندادند.

در اواسط نیمه اول این دیدار، فجرسپاسی صاحب یک موقعیت شد که بازیکنان و کادر فنی این تیم معتقد بودند که توپ به دست یکی از مدافعان داماش اصابت کرده و داور باید پنالتی اعلام کند اما محمدباقر پورباقر داور این دیدار اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

این تصمیم داور به شدت مورد اعتراض نیمکت نشینان و کادرفنی فجرسپاسی به خصوص داود مهابادی سرمربی این تیم قرار گرفت که در نهایت داور این بازی با مشورت با کمک داور اول خود، به یکی از نیمکت نشینان فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.

البته اعتراضات کادرفنی دو تیم در چندد نوبت در جریان این دیدار نیز ادامه یافت و کادرفنی هر دو تیم در بعضی از صحنه ها معتقد بودند که داور به ضرر تیمشان سوت زده که البته این اعتراضات چندان شدید نبود.

در دقایق پایانی این دیدار، تیم داماش حملات زیادی را به سمت دروازه تیم فجرسپاسی انجام داد و در نقطه مقابل نیز، فجری ها به کسب همین یک امتیاز نیز قانع بودند که این امر موجب شد تا بارها بازیکنان و دروازبان تیم فجرسپاسی به عنوان آسیب دیدگی خود را روی زمین می انداختند اما در چند نوبت که داور اعتنایی به این آسیب دیدگی ها نداشت، بازیکنان بلافاصله به بازی ادامه می دادند.

در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده این دیدار نیز، بازیکنان داماش یک فرصت بسیار مناسب گلزنی را بدست آوردند اما سعید جلالی راد دروازبان تیم فجرسپاسی با یک واکنش عالی ضربه سر بازیکنان داماش را مهار کرد تا این فرصت تبدیل به گل نشود.

با به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار، بازیکنان تیم فجرسپاسی با توجه به کسب امتیاز در این دیدار خارج از خانه و آن هم زیر بارش باران تا حدی خوشحال بودند اما بازیکنان و کادرفنی داماشی ها از کسب این نتیجه تساوی خانگی مغموم و ناراحت بودند.

با توجه به اینکه این بازی آخرین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود، تیم فجرسپاسی شیراز با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و در همان مکان دهم جدول رده بندی باقی ماند و تیم داماش گیلانیان نیز با کسب ۳۳ امتیار در مکان سیزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق